پرداخت تسهیلات اشتغال به بیش از ۲ هزار مددجوی بهزیستی

سرپرست بهزیستی استان زنجان با اعلام این خبر که از آغاز دولت سیزدهم تا کنون به بیش از ۲ هزار نفر تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شده است، گفت: افراد مستمری بگیر وگروههای دریافت کننده چرخه خدمات از بهزیستی جزو جامعه هدف بهزیستی هستند و می توانند از تسهیلات اشتغال زایی استفاده کنند. 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان دکتر روح اله خدابنده لو اظهار کرد: تسهیلات اشتغال صرفاً به مددجویان نیازمند بیکار جویای کار واقع در رده سنی اشتغال ۱۸ تا ۶۰ سال به شرط عدم از کارافتادگی و محدودیت ذهنی و اعصاب روان شدید با ارائه مدرک فنی حرفه ای و جواز کسب قابل پرداخت است.
وی با بیان اینکه بهزیستی آماده دریافت پیشنهادات مردمی در زمینه اشتغال مددجویان است، تصریح کرد: تمامی کارکنان بهزیستی در مراکز دولتی و غیردولتی، مددجویان تحت پوشش سازمان و تمامی شهروندان می توانند با مراجعه به تارنمای نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات سازمان بهزیستی به نشانی https://offers.behzisti.gov.ir با ارائه پیشنهادات مفید و سازنده سازمان بهزیستی را یاری رسانند.
خدابنده لو با اشاره به اینکه آز آغاز دولت سیزدهم حق بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی  مددجویان بهزیستی  نزدیک به یک هزار و ۶۰۰ نفر (تثبیتی و جدید)  پرداخت شده است، افزود: طبق قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت، فرد معلول در صورت اشتغال (کارفرمایی) یا پرداخت بیمه (خویش فرمایی) می تواند بدون محدودیت تا موعد بازنشستگی از خدمات بیمه ای بهزیستی بهره مند شود، کارفرمایان  و کارآفرینان می توانند با بهره گیری از مشوق های بهزیستی از جامعه هدف این سازمان جهت اشتغال بهره بگیرند.
وی با بیان اینکه از آغاز دولت سیزدهم تا کنون اقدامات بسیار خوبی در حوزه ی مسکن مددجویان علی الخصوص تامین مسکن افراد دارای دومعلول نیز صورت گرفته است، ابراز داشت: نزدیک به ۳۶۰ واحد مسکن مددجویی بهزیستی تحویل مددجویان بهزیستی شده است.
سرپرست بهزیستی در خصوص اعطای تسهیلات مسکن به مددجویان تحت پوشش عنوان کرد: کمک بلاعوض و یا پرداخت تسهیلات قرض الحسنه مسکن به مددجویان  فاقد مسکنی داده می شود که تحت پوشش حمایت های مستمر وغیر مستمر سازمان بهزیستی هستند و از امکانات دولتی مسکن نیز تاکنون استفاده نکرده اند.

کد خبر 99255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد