پیام مدیر کل بهزیستی استان خوزستان به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

مهران کریمیان، مدیر کل بهزیستی استان خوزستان به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی پیامی به شرح ذیل صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمین



مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

چهارسال از شهادت ملکوتی و افتخار آمیز فرمانده و  سردار سرافراز اسلام و محور مقاومت , سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط آمریکای جنایتکار  گذشت, این اقدام مذبوحانه نشان از ضعف و زبونی استعمار  و نا امیدی آشکار از   ایادی دست نشانده خود در برافراشتن پرچم کفر و نفاق در منطقه   و شکست جرثومه های  تکفیری 'داعشی  در برابر محور مقاومت به رهبری داهیانه  امام خامنه ای (مد ظله العالی) داشت.

هر چند شهادت این سردار بزرگ  غمی بزرگ بر دلها  و جانهای عاشقان ولایت  انداخت اما دشمنان بدانند که این راه توسط سربازان و سرداران ولایت تا  کوتاه کردن کامل دست استعمار و سرنگونی پرچم کفر در منطقه ادامه خواهد داشت.
 
یاد ایشان و تمامی شهدایی که پرچم کاروان انسانیت را شکوهمندانه به دوش می کشند و تاریخ بشریت را آبرو می بخشند تا ابد جاویدان خواهد بود.

اینجانب مراتب تبریک و تسلیت مجدد خود' به مناسبت سالگرد شهادت آن مجاهد نستوه را  به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج), رهبر معظم انقلاب ،ملت شریف ایران  و خانواده معظم آن شهید والا مقام تقدیم می نمایم و إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ.

دکتر مهران کریمیان

مدیرکل بهزیستی استان خوزستان

کد خبر 98818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد