عملکرد کیفی و کمی خدمات سازمان بهزیستی قابل مقایسه با سال‌های قبل نیست/ آغاز به کار نمایشگاه عملکرد، دستاوردها و نظام مسائل سازمان بهزیستی در مجلس

عبدالرضا مصری ضمن بازدید از نمایشگاه عملکرد، دست‌آوردها و نظام مسائل سازمان بهزیستی کشور گفت: عملکرد این سازمان هم از نظر کیفیت و عمق خدماتی که انجام می‌دهند و هم از نظر کمیت در هر سال، قابل مقایسه با سال قبل نیست.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، نمایشگاه عملکرد، دست‌آوردها و نظام مسائل سازمان بهزیستی کشور، امروز (یکشنبه ۱۰ دی‌ماه) با حضور عبدالرضا مصری، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان بهزیستی کشور، جمعی از اعضای هیات رئیسه مجلس، نمایندگان کمیسیون اجتماعی و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در محل نمایشگاه مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

عبدالرضا مصری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه عنوان کرد: اصولاً سازمان‌های حمایتی کشور، مخصوصاً سازمان بهزیستی که یک دستگاه تخصصی هم هست، در رشته‌های مختلفی فعالیت دارند و شاید بتوان گفت کار چندین دستگاه یا وزارتخانه را باید در یک سازمان انجام داد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گستردگی خدمات در بهزیستی بسیار بالا است، عنوان کرد:  فرض کنید یک فرد دارای معلولیت نیازهای مختلفی از جمله درمان، اشتغال، مراقبت‌های ویژه، سالم و مناسب‌سازی محل‌های عبور و مرور و بسیاری نیازهای دیگر دارد. در کنار این‌ها در مسائل روحی روانی هم نیاز به روانشناس و مشاوره و ... دارد. همه این‌ها جمع در یک مجموعه به نام سازمان بهزیستی است که  ارائه خدمت می‌کند.

مصری در اهمیت کار و عملکرد سازمان بهزیستی عنوان کرد: یک زمانی یکی از بزرگان کشور فرمودند اگر سازمان‌هایی مانند سازمان بهزیستی و کمیته امداد نبودند تازه می‌فهمیدیم جامعه چقدر مشکل دارد و جایی نیست که به آن پناه ببرند.

وی در پایان با اشاره به خدمات و فعالیت‌هایی که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است، عنوان کرد: مجموعه‌ای که دوستان زحمت کشیده بودند نشان می‌دهد که عملکرد سازمان بهزیستی هم از نظر کیفیت و عمق خدماتی که انجام می‌دهند و هم از نظر کمیت در هر سال قابل مقایسه با سال قبل نیست  و نیاز است که ما نمایندگان مجلس هم کمک کنیم نسبت به رفع آلام و مشکلات جامعه هدف این دستگاه همت بیشتری در کشور باشد.

کد خبر 98627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد