بهزیستی ایلام به ۱۳هزار و ۸۰۰ ایلامی مشاوره داد

مدیر کل بهزیستی ایلام گفت: مراکز مشاوره این اداره در ۹ماهه امسال در مجموع به ۱۳هزار و ۸۰۰نفر از مردم استان خدمات مشاوره ای ارایه داده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، "حسین نورعلیوند" با اعلام این خبر افزود: این افراد با مراجعه به مراکز مشاوره حضوری و مرکز صدای مشاور بهزیستی خدمات مورد نیاز را دریافت کرده اند.

وی با ذکر اینکه عمده این افراد به مراکز مشاوره حضوری  اعم از دولتی و غیر دولتی به تعداد هشت هزار نفر مراجعه داشته اند، ادامه داد:  مابقی مراجعان به تعداد حدود پنج هزار و ۸۰۰نفر با تماس از طریق خط ۱۴۸۰مشاوره تلفنی دریافت کرده اند.

وی عمده ترین و بیشترین علت مراجعه و تماس با این مراکز را از نظر اختلال را به ترتیب اختلال شخصیت، اختلال اضطرابی و اختلال کودکان و نوجوانان و از نظر  مشکل را به ترتیب  زناشویی، بین فردی، ازدواج و تربیت کودک عنوان کرد و گفت: بیشترین میزان تحصیلات تماس گیرندگان و مراجعان فوق دیپلم و لیسانس به بالا هستند.

مدیر کل بهزیستی ایلام عمده ترین گروه سنی تماس گیرندگان را ۲۰تا ۴۰سال عنوان کرد و گفت: مجتمع خدمات مشاوره این اداره کل در راستای کاهش آسیب های اجتماعی، افزایش سطح رضایتمندی از زندگی و گسترش فرهنگ مشاوره در زمینه های مختلف مشاوره خانواده، کودک، پیش از ازدواج، زوج درمانی، فردی و روان درمانی، شغلی و تحصیلی و غیره به عموم مردم ارائه خدمت می کند.

به گفته وی، علاوه بر اینکه ۳۴ مرکز مشاوره حضوری دولتی و غیردولتی در استان فعال است، صدای مشاور به شماره ۱۴۸۰نیز همه روزه از ساعت هشت الی ۲۴آماده پاسخگویی و ارایه مشاوره رایگان به تماس گیرندگان است.

کد خبر 98592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد