برنامه میز ارتباطات مردمی بهزیستی گلستان با رسیدگی به درخواست‌های مددجویان پایان یافت

همزمان با سفر رئیس جمهور به استان گلستان و تشکیل پایگاه های میز ارتباطات مردمی در ادارات مختلف استان، این برنامه به مدت سه روز در اداره کل بهزیستی گلستان نیز برپا شد که در این ارتباط جمع کثیری از مددجویان شریف استان بصورت حضوری و غیرحضوری مسائل و مشکلات مورد نظر خود را با مسئولین درمیان گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی گلستان تعداد ۲۶۱ درخواست در روز اول، تعداد ۵۰۳ درخواست در روز دوم و تعداد ۸۳۸ درخواست مردمی در روز سوم ثبت شده است که در میان این خواسته ها تسهیلات کم بهره، اشتغال، کمک هزینه معیشتی و بلاعوض در اولویت بوده است.
 

در همین رابطه همچنین تعدادی از درخواست‌ها نیز از طریق برقراری ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۱ مرکز ارتباط دولت و مردم (سامد) و یا به‌صورت اینترنتی در سایت ۱۱۱.IR ارائه‌ گردیده که این موارد متعاقباً پس از جمع‌بندی توسط استانداری گلستان جهت بررسی و تهیه پاسخ، به این اداره کل ارسال خواهد شد.

کد خبر 98007

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد