اجرای پویش یلدای مهربانی  بهزیستی در خوزستان

مدیر کل بهزیستی خوزستان از اجرای پویش یلدای مهربانی با هدف تامین معیشت و نیازمندی های  افراد تحت پوشش بهزیستی همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان خوزستان مهران کریمیان بیان داشت: در این پویش  مردم نوع‌دوست و خیر می‌توانند با کمک های نقدی و غیر نقدی خود اعم از میوه، شیرینی، لباس گرم و اهداء بخاری به افراد نیازمند، در شادی های شب یلدا سهیم باشند.

وی افزود: خیرین و نیکوکاران گرامی می توانند از طریق  شماره کارت مجازی   ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۲۷۲۳۲۹۴  به نام هدایای خاص مشارکتهای مردمی نزد بانک مرکزی و کد دستوری:#۲۲۲۵۰*۶۶۵۵* کمکهای نقدی و از طریق مراجعه به مراکز دولتی بهزیستی، موسسات خیریه و مراکز مثبت زندگی تحت نظارت بهزیستی کمک‌های غیر نقدی خود را برای یاری رساندن به نیازمندان در این شب های سرد  اهدا نمایند.

مدیرکل بهزیستی خوزستان با بیان اینکه  کمکهای جمع آوری شده در پویش یلدای مهربانی با حفظ شأن و کرامت انسانی در سریع ترین زمان بدست مددجویان می رسد ،گفت:هم استانیهای عزیز می‌توانند جهت کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر با شماره تلفن‌های ، ۰۶۱۳۳۷۹۱۳۴۴، ۰۶۱۳۲۲۹۶۰۳۹ و یا شماره موبایل۰۹۱۶۳۴۵۶۵۴۲ مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان تماس حاصل نمایند.

کد خبر 97783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد