حضور رئیس اداره پذیرش بهزیستی کشور در محلات کم برخوردار شهرستان هویزه

در راستای اجرای طرح ملی نشست صمیمی در ۱۰۰ محله کم برخوردار کشور، روز سه شنبه ۲۱ آذر، رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور ، در دومین روز از سفر کاری خود به استان، ضمن حضور در میزخدمت شهرستان هویزه و شهر رُفَیِّع از توابع این شهرستان ، از منزل تعدادی از خانواده های دارای معلول بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی خوزستان، سید جمال رحمانی رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف سازمان بهزیستی کشور به همراه مدیرکل و رئیس اداره پذیرش بهزیستی خوزستان، در میز ارتباطات مردمی مسجد جامع شهر رُفَیِّع از توابع شهرستان هویزه، که با حضور امام جمعه شهرستان، معاون فرماندار، اعضای شورای شهر و روسای ادارات شهرستان برپاشد، ضمن دیدار و گفت و گوی مستقیم با مددجویان تحت  پوشش بهزیستی، درخواستها و مشکلات ایشان را بررسی کرد.

در این دیدار، بالغ بر ۹۰  مورد درخواست مددجویان ثبت سیستم شد و پیگیری سریع  این درخواستها که عمدتا در موضوع مسکن، اشتغال و  معیشت مددجویان بود تا حصول نتیجه در دستور کار قرار گرفت.

در ادامه برنامه طرح ملی نشست صمیمی در ۱۰۰ محله کم برخوردار کشور در شهر رُفَیِّع، رحمانی از منازل تعدادی از خانواده های دارای معلول بازید و در خصوص درخواست های ایشان در زمینه دریافت حق پرستاری، کمک هزینه تامین وسایل بهداشتی و مسکن ایشان دستوراتی صادر کرد. 

گفتنی است حل مساله صدور پروانه رایگان ساختمان برای مددجویان تحت پوشش توسط شهرداری و پیگیری وام از طریق بنیاد مسکن از جمله مصوبات این دیدار بود که نظارت بر حسن انجام به عهده  بخشداری شهر رُفَیِّع قرار گرفت.

کد خبر 97267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد