بازدید شبانه و سرزده سرپرست اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد از مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان بویراحمد

اسماعیل دامیار ضمن گفتگو با پرسنل اورژانس اجتماعی ، هدف از این بازدید را بررسی مسائل ومشکلات ، بازدید از فضای فیزیکی،امکانات رفاهی ، بهداشتی و نیز بررسی نحوه برخورد پرسنل با خدمت گیرندگان عنوان کرد و اظهار داشت این مرکز به لحاظ بهداشتی و امکانات رفاهی در سطح مطلوب است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد/ اسماعیل دامیارسرپرست اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد به همراه هدایت عظیمی فر معاون امور اجتماعی بهزیستی استان به صورت سرزده شنبه شب 1402/9/18از مرکز اورژانس اجتماعی بویراحمد بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های این مرکز قرار گرفت .

اسماعیل دامیار  در این دیدار شبانه و سرزده ضمن گفتگو با پرسنل اورژانس اجتماعی ، هدف از این بازدید را بررسی مسائل ومشکلات ، بازدید از فضای فیزیکی،امکانات رفاهی ، بهداشتی و نیز بررسی نحوه برخورد پرسنل با خدمت گیرندگان عنوان کرد و اظهار داشت این مرکز به لحاظ بهداشتی و امکانات رفاهی در سطح مطلوب است.

گفتنی است؛ کارشناسان اورژانس اجتماعی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی به صورت شبانه روزی و سیار در خصوص ارائه خدمات اورژانس اجتماعی به شهروندان انجام وظیفه می نمایند.

در ادامه این بازدید سرپرست بهزیستی استان از عملکرد پرسنل اورژانس اجتماعی تقدیر و تشکر نمودند.

کد خبر 96904

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد