تقدیر از فرزندان دانشجوی مراکز شبه‌خانواده

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، ١۶ آذرماه جشن روز دانشجو ویژه ١۳۶ نفر از فرزندان مراکز شبه‌خانواده بهزیستی خراسان رضوی که در حال حاضر دانشجو هستند با حضور حمیده محدث معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی، نیره عابدین زاده معاون دادستان مرکز استان خراسان رضوی، جمعی از خیرین، هیات مدیره شبکه و موسسات دارای مجوز خانه‌های فرزندان برگزار گردید.

معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی در این مراسم ضمن تبریک روز دانشجو گفت: همت شما فرزندان ستودنی است و باعث افتخار ماست که امروز در جمع شما آینده‌سازان این مملکت حضور داریم و به خود می‌بالیم که چنین فرزندان موفق و توانمندی داریم. یکی از مهم‌ترین و ارزنده‌ترین کارها در جامعه این است که آحاد آن جامعه به رشد، تعالی و کمال برسند و منشا خدمات زیادی در جامعه باشند.

حمیده محدث افزود: سازمان بهزیستی به عنوان حامی فرزندان تا هر مقطعی و هر زمانی که فرد مشغول به تحصیل باشد از روش‌های گوناگون از او حمایت خواهد کرد. در بهزیستی نگاه ویژه‌ای به ارائه آموزش‌های فرهنگی، علمی و... به فرزندان مقیم مراکز شبه‌خانواده وجود دارد و همواره تمام تلاش خود را برای به‌کارگیری یک رویکرد حرفه‌ای و متناسب با نیاز کودکان و نوجوانان و تدوین برنامه‌های جامع در راستای حمایت همه‌جانبه، توانمندسازی و پیشرفت فرزندان به کار بسته‌ایم و امروز هم از نظریات شما نخبگان برای دستیابی به این مهم و انجام بهتر وظایف خود، استقبال می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پرورش خلاقیت و توانمندسازی فرزندان از مهم‌ترین دغدغه‌های همکاران ما در مراکز شبه‌خانواده است. همیشه خانواده‌ها برای فردای فرزندان خود نگرانند و سعی می‌کنند با آموزش‌های مختلف، استقلال آنها در آینده را تامین کنند؛ شبه‌خانواده‌ها نیز از این قانون مستثنی نیستند و همکاران ما در این مراکز در ابتدا تلاش خود را برای شناسایی خصوصیات اخلاقی، علائق و استعدادهای فرزندان به کار می‌گیرند و در مرحله بعدی مشاوره‌ها، راهنمایی‌ و حمایت‌های لازم برای اینکه فرزندان بتوانند زندگی موفق و مفیدی داشته باشند به آنها ارائه می‌شود.

کد خبر 96716

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد