تنگستان| اردوی یک روزه برای  معلولان بهزیستی شهرستان تنگستان  برگزار شد.

اردوی یک روزه به مناسبت روز جهانی معلولین در روستای خائیز با حضور محمدکرمی معاون توانبخشی، محمد امین شادنیا مسئول حراست بهزیستی استان، خدیجه جمالی رییس اداره بهزیستی شهرستان تنگستان و مسئولین شهرستانی با مشارکت مرکز مثبت زندگی اهرم و فرمانداری شهرستان تنگستان برگزار شد.

یه گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از بهزیستی شهرستان تنگستان، خدیجه جمالی رییس اداره بهزیستی شهرستان تنگستان هدف از برگزاری  این اردو را گسترش شادی و نشاط در بین این افراد و اینکه معلولین همچون افراد سالم از همه خدمات جامعه برخوردار گردند عنوان کرد.

 وی افزود:این برنامه اردوی یک روزه در اردوگاه شهید ماندگار آموزش و پرورش شهرستان تنگستان در روستای خائیز و به صورت رایگان برگزار شد که در این مراسم نزدیک به ۱۸۰ نفر از معلولین به مراه خانواده های حضور داشتند.  

جمالی در ادامه عنوان کرد :برگزاری این اردوها تأثیرات بسیار خوبی بر روحیه افراد معلول و خانواده های آنها می‌گذارد و خانواده با هم آشنا شده و از تجارب همدیگر استفاده کردند.

رییس بهزیستی شهرستان تنگستان در پایان اظهار امیدواری کرد: بتوانیم با همکاری خیرین بزرگوار و سایر دستگاههای اجرایی این اردوها را بیشتر برگزار کنیم.

کد خبر 96690

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد