نشستی برای بهبود خدمت‌رسانی به مددجویان و جامعه معلولین

رئیس اداره بهزیستی شهرستان جوانرود، کارشناسان حوزه‌های اجتماعی، توانبخشی و اورژانس اجتماعی طی نشستی با ریاست دادگستری این شهرستان به بررسی چگونگی ارائه خدمات با کیفیت‌تر به افراد دارای معلولیت و مددجویان بهزیستی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛

از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه، همکاری در راستای تفاهم‌نامه جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و همچنین ارائه مصادیق احکام جایگزین مجازات حبس، در دادگستری این شهرستان بود.

فرزین رئیس اداره بهزیستی شهرستان در ابتدا جلسه ضمن تبریک انتصاب هادی احمدی به عنوان رئیس دادگستری این شهرستان، به ارائه گزارشی کلی از وضعیت اقتصادی و اجتماعی مددجویان و نیازهای ضروری جامعه هدف اشاره کرد و در ادامه به موضوع مجازات‌های جایگزین حبس و نوع خدمات و نیازمندی‌های جامعه هدف پرداخت و از زحمات و حمایت‌های دادگستری در حوزهای مختلف به خصوص در حوزه آسیب‌های اجتماعی تشکر و تقدیر کرد.

در ادامه هادی احمدی ریاست جدید دادگستری این شهرستان ضمن تبریک روز جهانی افراد دارای معلولیت از زحمات شبانه‌روزی کارکنان بهزیستی به‌خصوص حضور فعال اورژانس اجتماعی تقدیر کرد و قول مساعد داد که در خصوص جایگزینی مجازات‌های مالی به جای حبس در چارچوب قانونی و ظرفیت‌های موجود با توجه به نیازمندی‌های مددجویان و معلولین تحت پوشش مساعدت لازم را داشته باشد.


برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 96574

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد