رویکرد کلی سازمان بهزیستی در راستای خدمات تخصصی حمایتی و توانمند سازی جامعه هدف خلاصه می شود

در راستای دیدارها و سفرهای شهرستانی سرپرست بهزیستی استان در ارائه خدمات بهتر ویژه جامعه هدف به شهرستانها، رضا محمودی با حضور در شهر گناوه با محمد تقی صفری فرماندارشهرستان گناوه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان ضمن دیدار و گفتگو با محمد تقی صفری فرماندار شهرستان گناوه به تبیین وظایف و ماموریت های سازمان بهزیستی در راستای خدمات رسانی به گروه‌های هدف پرداخت و گفت: رویکرد کلی سازمان بهزیستی خدمات تخصصی ، حمایتی و توانمند سازی این قشر در جامعه خلاصه می شود.

سرپرست بهزیستی استان در این دیدار با تقدیر از نگاه ویژه و کارشناسی فرماندار به مسائل و مشکلات جامعه تحت پوشش بهزیستی شهرستان گزارشی از اهم اقدامات اداره کل بهزیستی را بیان کرد.

محمد تقی صفری فرماندار شهرستان گناوه نیز در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیتهای اداره کل بهزیستی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، توانبخشی، پیشگیری و مشارکت‌های مردمی گفت : بهزیستی یکی از نهاد های حمایتی و اجتماعی تاثیرگذار جامعه است و خدمت در آن بدون علاقه و نوع دوستی امکان پذیر نیست.

صفری با بیان اینکه تنوع خدمت رسانی در مجموعه بهزیستی بسیار بالا بوده و اقشار آسیب پذیر جامعه از ابعاد اجتماعی را تحت پوشش قرار می‌دهد گفت : امروزه با توجه به سختی ها و مشکلات فرهنگی و اجتماعی و همچنین و حجم کار برای این مجموعه بسیار بالا بوده و این امر نیازمند یاری رساندن کلیه مسئولین استانی و شهرستان است.

در پایان دو طرف بر حمایتهای تخصصی در بخشهای عمرانی ، جاری، درمان، مسکن و اشتغال در ارائه خدمات بهینه به جامعه هدف تاکید کردند.

کد خبر 96539

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد