دشتی | نشست رئیس بهزیستی شهرستان دشتی با شهردار شهر شنبه

با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت های شهرداری در راستای ارتقاء ارائه خدمات به جامعه هدف و مشکلات موجود جامعه هدف بهزیستی در حیطه وظایف شهرداریمراد زارع رییس بهزیستی شهرستان دشتی با شهردار شهر شنبه دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از بهزیستی دشتی در این جلسه مراد زارع رئیس بهزیستی شهرستان دشتی ضمن تشکر از همراهی و همکاری مجموعه شهرداری و شورای شهر با بهزیستی گفت: یکی دغدغه های اصلی معلولین بحث مناسب سازی معابر و مبلمان شهری است و یکی از مصادیق توانمند سازی معلولین است. به گونه ای که هر فرد دارای معلولیت و سالمند بتواند مستقل از خدمات عمومی جامعه استفاده نماید.

زارع با بیان اینکه شهر شنبه شهر پایلوت بدون مانع در شهرستان می باشد بیان کرد: انتظار می رود به اهمیت این موضوع بیش از پیش توجه گردد و کلیه اماکن عمومی پیوست مناسب سازی داشته باشند.

زارع با اشاره به اینکه بعضا مشاهده می گردد در فضاهای عمومی سطح شیب دار اجرا گردیده ولی از استانداردهای لازم برخوردار نیست ادامه داد: با نظارت دقیق مجموعه شهرداری، مناسب سازی ها مطابق با دستورالعمل های ابلاغی و بصورت استاندارد اجرا گردد.

وی  همکاری و هم افزایی بیش از پیش در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و همچنین سهولت صدور مجوز ساخت و ساز مسکن معلولین و مددجویان را خواستار شد.

رزمی نیا شهردار شهر شنبه اظهار داشت: اجرای مناسب سازی معابر و اماکن عمومی یکی از اصلی ترین دغدغه های شهرداری می باشد که در کلیه طرح های در حال ساخت پیوست عدالت رعایت گردیده است.

شهردار شنبه بر همکاری بیش از پیش با بهزیستی در ارائه خدمات مطلوب به عزیزان معلول و مددجو تاکید کردند.

کد خبر 96428

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد