معابر قم با اعتباری بالغ‌بر ۳۵ میلیارد تومان مناسب‌سازی شد

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم با تأکید برافزایش ضریب ایمنی شهر برای معلولین گفت: عبور ایمن از خیابان و آرام‌سازی معابر در مرکز شهر در اولویت قرار دارد و در سال ۱۴۰۲ عددی بالغ‌بر ۳۵ میلیارد تومان بودجه به آن اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فردونیوز؛حسن طلائی در حاشیه بازدید از مرکز توان‌بخشی، مراقبتی رضوی که به مناسبت روز معلولین انجام شد، به اهمیت توجه به نیاز همه اقشار جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: باید شهر برای همه اقشار جامعه آماده‌شده و نیازسنجی برای همه اقشار جامعه به‌درستی انجام شود.

وی معلولان را بخش مهمی از جامعه دانست و افزود: معلولان نیز مانند سایر افراد جامعه نیاز دارند در مراکز تفریحی، فرهنگی و گردشگری حضور پیدا کنند و در سال ۱۴۰۱ عددی بالغ‌بر ۲۱ میلیارد تومان برای مناسب‌سازی معابر هزینه شده است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: برای سال ۱۴۰۲ نیز عددی بالغ‌بر ۳۵ میلیارد تومان اعتبار به مناسب‌سازی معابر اختصاص داده‌شده و امیدواریم این روند به‌صورت تصاعدی در بودجه سال‌های آینده در نظر گرفته شود.

وی در پایان تأکید کرد: باید برای محل پارک این افراد نیز تدابیری اندیشیده شود تا بتوانند از مراکز تفریحی و گردشگری استفاده کنند و ایمنی و سلامت این افراد تأمین شود.

کد خبر 96397

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد