همایش تجلیل از داوطلبین بهزیستی استان تهران

تجلیل از داوطلبین بهزیستی استان تهران با حضور معاون مشاوره و امور روانشناختی بهزیستی کشور و محمد نصیری مدیر کل بهزیستی استان تهران در شیرخوارگاه آمنه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران،  توکلی در این همایش گفت کار داوطلبانه ارزشمند است و  در همه جای دنیا خیلی حساب شده و دقیق پیش می‌رود و در واقع مطالبه مردم است.
وی از هر دو گروه داوطلب تشکر کرد و در خصوص طرح محب اینگونه بیان کرد که از سال ۱۳۸۴ مجری طرح محب هستیم و در حال حاضر این طرح یکی از پیشروترین طرح‌ها در بین سازمان‌ها می باشد ولی باید مقداری شتاب و سرعت طرح را افزایش داد.
 
محمد نصیری مدیر کل بهزیستی استان تهران ضمن تشکر از همه داوطلبین در جمع آن ها اینگونه گفت:  بعضی از سازمان‌ها و تشکل‌های دولتی توفیق استفاده از ظرفیت نیروی داوطلب را دارند که سازمان بهزیستی جز آن دسته محسوب می‌شود و نیروی داوطلب با ارزش‌ترین دارایی خود یعنی زمان را در اختیار یک مجموعه برای ارائه خدمت میگذارد و سرمایه یک سازمان نیروی داوطلب متخصص است و افتخار خود را دارایی مثل داوطلبین سازمان دانست.

مدیرکل بهزیستی استان تهران از مادریاران داوطلبی که در شیرخوارگاه به فرزندان خدمت ارائه می‌دهند و از متخصصینی که در بحران ها و بلایای طبیعی برای کاهش آلام مردم حضور پیدا می کنند تشکر و قدردانی کرد و گفت قطعا در مقام قرب الهی خدا هم از شما تشکر می‌کند.

در ادامه نیلوفر تحقیقی  نماینده داوطلبین طرح محب و منصوره زین العابدین نماینده داوطلبین مادریاران شیرخوارگاه ها به بیان فراز ‌و نشیب های اقدامات داوطلبانه در حوزه کار خود پرداختند.

در پایان برنامه با اهدای لوح تقدیر و یادبودی از خدمات ارزنده داوطلبین تقدیر و تشکر شد.
همایش گرامیداشت روز جهانی کار داوطلبانه با حضور توکلی معاون مشاوره و امور روانشناختی بهزیستی کشور، محمد نصیری مدیر کل بهزیستی استان تهران علیرضا محمدی معاون امور پیشگیری، فائقی معاون مشارکت‌های مردمی، خانی مسئول دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد، محمدرضا بشیری مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی بهزیستی استان تهران و با شرکت جمعی از داوطلبین شیرخوارگاه ها و همیاران طرح محب بهزیستی استان تهران در شیرخوارگاه آمنه برگزار شد.

کد خبر 96345

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد