ارسنجان|افتتاح دومین مرکز مشاوره تخصصی با حضور معاون امور اجتماعی بهزیستی فارس

 مرکز مشاوره تخصصی روان مهر با حضور دکتر رضایی فرماندار،محمودیان معاون امور اجتماعی بهزیستی فارس،خدارحیمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان،بخشدار و تعدادی از روسای ادارات، در شهرستان ارسنجان، افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان:

مرکز مشاوره تخصصی (روان مهر)،هادی خدارحیمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان، ضمن عرض خوش آمد به حاضرین،در این مراسم در باب اهمیت و ضرورت وجود مراکز مشاوره و توجه بیش از پیش خانواده ها به بحث مشاوره مطالبی را ارائه کرد.
در ادامه دکتر رضایی فرماندار شهرستان درسخنانی با قدردانی از بهزیستی برای صدور مجوز راه اندازی مراکز مشاوره، وجود چنین مراکزی را در بهبود سلامت روان جامعه و خانواده ها الزامی دانست.
وی اظهار داشت: بسیاری از مشکلات رفتاری، گفتاری، سبک و شیوه های نادرست زندگی و برخورد با فرزندان درجامعه ناشی از کم آگاهی افراد و خانواده ها است که باید علاوه بر آموزش عمومی، فرهنگ مراجعه به مراکز مشاوره و روانشناختی را نیز درجامعه نهادینه کرد.
 ️در ادامه محمودیان معاون امور اجتماعی بهزیستی فارس،ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه بهزیستی شهرستان ارسنجان،افزود،: با توجه به شیوه‌ های زندگی نوین و پیچیده‌تر شدن شرایط زندگی، افراد با استرس ها و فشارهای حاصل از این زندگی مواجه هستند لذا مشاوره خانواده فرآیندی است که راه کارهای مناسب برای سازگاری افراد با این شرایط و مدیریت استرس فراهم می‌سازد.
 

کد خبر 96182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد