بازدید از منزل مددجویان تحت حمایت مجتمع بهزیستی فین و توابع

با حضور مسئولین بهزیستی از منزل مددجویان تحت حمایت مجتمع بهزیستی فین و توابع بازدید شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ دفتربازرسی ، معاون امورمشارکتها، مسئول مجتمع بهزیستی فین و همکاران حوزه مشارکتهای بهزیستی استان از منزل مددجویان فین و بخش های اطراف آن بازدید کردند.

در این بازدید ،با حضور در مجتمع بهزیستی وضعیت مددجویان تحت پوشش به تفکیک مناطق فین، مارم، دشت کوران، دشت مارم، کهتک، باغستان، کهن بالا، سرزه، رضوان، لاور، قطب آباد، گهره و زیارت مورد بررسی قرار گرفت .

در ادامه پس از جمع بندی گزارش ها به منظور پیگیری وضعیت حمایت های صورت گرفته و بهبود رویه خدمات قابل ارائه ، از منزل برخی از مددجویان و همچنین توانخواهان مناطق مذکور بازدید بعمل آمد.

محمد باوقار مسئول دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد بهزیستی استان در حاشیه این بازدیدها گفت : حسب تاکید مدیر کل بهزیستی هرمزگان مبنی بر بررسی وضعیت مددجویان تحت پوشش در مناطق محروم و دور از مرکز استان و به منظور اقدامات حمایتی بهینه و هدفمند مقرر گردیده از بخش ها و روستاهای محروم استان توسط معاونین تخصصی و حوزه های نظارتی بازدید بعمل آید.

وی در ادامه با اشاره به محدودیت برخی مددجویان جهت حضور در میزهای خدمت برگزار شده در مناطق کم برخوردار و طرح مشکلات و مطالبات خود به خاطر شرایط جسمی افزود : تصمیم برآن شده که کارشناسان و مددکاران بهزیستی استان به منازل این عزیزان مراجعه و از نزدیک وضعیت زندگی مددجویان و خدمات مورد نیازآنان مورد ارزیابی قرار گیرد.

کد خبر 96169

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد