پیام مدیرکل بهزیستی هرمزگان به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان به مناسبت گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت پیامی صادر کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در متن پیام سامیه جهانشاهی آمده است :

دوازدهم آذرماه، مصادف با سوم دسامبر روز جهانی افراد دارای معلولیت نامگذاری شده است. روز جهانی افراد دارای معلولیت، روز تکریم تجارب و توانایی انسان‌هایی است که با وجود معلولیت، هر روز بر توانمندی‌های خود افزوده‌اند.

روز جهانی افراد دارای معلولیت با شعار: باور توانمندی‌ها نویدبخش دنیای دسترس پذیر، فرصتی مغتنم برای تکریم انسان هایی است که علیرغم محدودیت ها با تلاش های مداوم ، در راه خودشکوفایی و در عرصه های گوناگون علمی، ورزشی، هنری، فرهنگی و... با عبور از مسیر پر پیچ و خم  پرامید و با موفقیت قدم برمی دارند.

هدف از نامگذاری این روز افزایش آگاهی از وضعیت افراد با نیازهای ویژه در هر جنبه از زندگی اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ، ارتقای رفاه افراد دارای معلولیت ، اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت و اقدام برای فهم و درک بهتر از زندگی این عزیزان است .

این روز باشکوه را به افراد دارای معلولیت و خودباوران سرافراز ، خانواده های صبور و مهربان ، نیکوکاران ، خوبان و همراهان همیشگی افراد دارای معلولیت که جانانه ، بی توقع و صادقانه در خدمت به جامعه معلولیت استان و توانخواهان عزیز می کوشند تبریک گفته و از خداوند متعال برای شما توفیق روزافزون مسألت دارم.

سامیه جهانشاهی

مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان 

کد خبر 95906

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد