بستک | بررسی فعالیت ها و چالش های خدمت رسانی به افراد دارای معلولیت در شهرستان

در آستانه فرا رسیدن روز جهانی افراد دارای معلولیت و در دیدار رئیس و کارشناسان بهزیستی بستک با فرماندار شهرستان ، فعالیت ها و چالش های خدمت رسانی به افراد دارای معلولیت بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در آستانه فرا رسیدن روز جهانی افراد دارای معلولیت و در دیدار رئیس و کارشناسان بهزیستی بستک با فرماندار شهرستان ، علی غنایی رییس بهزیستی بستک ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های بهزیستی در همه حوزه ها و به ویژه توانبخشی ،افتتاح مسکن دو عضو معلول یکی از توانخواهان در شهرستان، کاشت نهال با حضور افراد دارای معلولیت ، برپایی میز ارتباطات مردمی در شهرهای مجاور و روستا های اطراف و تشکیل کارگروه با حضور فرماندار،شهردار و نمایندگان دستگاه های مرتبط جهت هماهنگی و رسیدگی به مشکلات افراد دارای معلولیت را از برنامه های این اداره برای روز جهانی افراد دارای معلولیت عنوان کرد.

وی در ادامه به ارائه اقدامات صورت گرفته در راستای توانمندسازی جامعه هدف پرداخت و مشکلات و چالش های پیش رو را ارائه نمود.

در پایان ضمن ارائه نظرات کارشناسی از سوی حاضرین، فعالیت ها و چالش های خدمت رسانی به افراد دارای معلولیت در شهرستان بررسی و در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 95626

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد