همکاری منسجم و هدفمند بین بهزیستی و هلال احمر، مقدمه ای برای خدمت رسانی بیشتر و تاثیر گذار به  جامعه هدف

در راستای تقویت و پشتیبانی دو دستگاه خدمت رسان حمایتی به مردم و جامعه هدف، رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان با غلامرضا ایزدپناه مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر دیدار گفتگو کرد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این دیدار رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان بوشهر با اشاره به خدمت رسانی مشترک دو دستگاه در جهت ارائه خدمت به جامعه هدف که هر دو در یک راستا قدم برمی دارند اظهار داشت: همکاری منسجم و هدفمند دو دستگاه اجرایی می تواند نقش بسزایی در منسجم کردن و هدفمندی بهتر در جهت ارائه خدمت به مردم و جامعه تحت پوشش باشد.

سرپرست بهزیستی استان بوشهر در ادامه با اشاره به حوادث و بلایای طبیعی ادامه داد: بهزیستی و هلال احمر می توانند با برنامه ریزی منسجم، مدیریت بحران را کنترل و با انجام مداخلات روانی و اجتماعی قدمهای موثری را برای ایجاد آرامش مردم انجام نمایند.

محمودی سرپرست بهزیستی استان با اهمیت جلوه دادن فعالیت جمعیت هلال احمر در امورات درمانی، اجتماعی، همچنین آموزشی و امدادی گفت: استفاده از ظرفیت دو دستگاه در خدمات رسانی به افراد نیازمند و مددجویان از مهمترین امورات ماست و باید در کنار هم جامعه 29000 نفری معلولان استان را از طریق همین ظرفیت ها به صورت کامل پوشش دهیم.

همچنین‌ غلامرضا ایزدپناه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیز ضمن ابراز خرسندی از تداوم همکاری هلال احمر با بهزیستی اظهار داشت: توسعه و تقویت تعامل بین دو دستگاه‌ حمایتی اولین اصل در جهت دستیابی به اهداف مورد نظر است و این همکاری از سوی جمعیت هلال احمر وجود دارد تا در راستای خدمت رسانی به مددجویان اقدام نماید.

در پایان این دیدار سرپرست بهزیستی و مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر بر تقویت همکاری منسجم و هدفمند بین دستگاهی در قالب تفاهمنامه در ارائه خدمت به مردم تاکید کردند.

کد خبر 95544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد