نشست هم اندیشی سفیران مهربانی  در بهزیستی فارس

نشست هم اندیشی و تعاملی مراکز و موسسات خیریه تحت نظارت با عنوان سفیران مهربانی و هم صدایی با مردم غزه با حضور مدیر کل بهزیستی فارس، سرپرست معاونت هماهنگی موسسات غیر دولتی، اشتغال و مشارکتها، ،صاحبان امتیاز موسسات خیریه و جمعی از مسئولین برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس؛
محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس در جمع صاحب امتیازان مراکز و موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی فارس ضمن تقدیر از خیرین که به عنوان بازوان توانمند در کنار بهزیستی فارس هستند موضوع تحول و نو اندیشی،جهت دهی به خدمات خیریه و خدمت بی منت به جامعه هدف را بیان کرد.
او در ادامه تعدد مراجع صدور مجوز موسسات خیریه را از چالش ها برشمرد و افزود در گردهمایی اخیر رئیس سازمان بهزیستی کشور با مدیران کل و روسای شهرستان ها نیز بر هدفمند کردن فعالیت های خیریه در قالب اهداف بهزیستی تاکید شده و لذا موسسات خیریه با توجه به رغبت و توانمندی در ذیل کمیته  های تخصصی خدمت رسانی  اعم از مسکن،اشتغال،سلامت و درمان و ..گروه بندی خواهند شد.
مدیر کل بهزیستی فارس در جمع خیرین به عنوان سفیران مهربانی بر هم صدایی با مردم غزه و کمک به مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین با همت و مشارکت جمعی تاکید کرد.

کد خبر 95540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد