دیدار مدیرکل بهزیستی ایلام با فرماندار شهرستان ایوان

مدیر کل بهزیستی استان ایلام در سفر روز دوشنبه به شهرستان ایوان در دیدار با فرماندار این شهرستان پیرامون بررسی وضعیت و حل مشکلات جامعه هدف بهزیستی گفتگو و رایزنی کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ایلام، در این دیدار "حسین نورعلیوند" با تقدیر از نگاه ویژه فرماندار شهرستان ایوان به  بهزیستی، اظهار داشت: با توجه به نگاه عدالت محورانه دولت مردمی سیزدهم  بدون شک با حمایت و تعاملات سازنده مسئولین استانی و شهرستانی شاهد رقم خوردن اتفاقات بسیار مهم و با ارزش در زمینه گسترش رفاه و خدمات به جامعه مظلوم و نیازمند بهزیستی خواهیم بود.

در ادامه "حجت اله اکبری" فرماندار شهرستان ایوان نیز گفت: خدمت در بهزیستی  به عنوان نهادی  که کار آن با گروه های حساس و آسیب پذیر جامعه است  تنها با عشق و نوع دوستی امکان پذیر بوده و فرمانداری برای هرگونه همکاری لازم در خدمات دهی جامعه هدف آمادگی دارد.

وی با اشاره به اینکه مسکن دغدغه جدی مددجویان بهزیستی است، اظهار کرد: سازمان بهزیستی مهمترین نهاد حمایتی و اثر گذار در راستای حمایت از اقشار خاص و آسیب پذیر جامعه می باشد و با توجه به اینکه برخی مددجویان توان ساخت مسکن ندارند، در این زمینه تعاملی صورت گیرد تا ساخت مسکن مددجویان  در سطح استان و شهرستان  بصورت منسجم و با شتاب بیشتری انجام شود.

وی در این دیدار گزارشی از روند خدمات دهی به جامعه هدف در حوزه های مختلف ساخت مسکن، ایجاد اشتغال وغیره ارایه کرد و گفت: امسال بیش از ۴۱۰میلیارد ریال برای اشتغالزایی جامعه هدف در قالب تسهیلات پرداخت شده است.

کد خبر 95472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد