برگزاری نشست آموزشی و توجیهی سلامت اداری با محوریت گلوگاههای فساد خیز

نشست آموزشی و توجیهی سلامت اداری با محوریت گلوگاههای فساد خیز در بهزیستی استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ با توجه به اهمیت مقوله سلامت اداری و لزوم شناسایی نقاط آسیب پذیر، نشست آموزشی و توجیهی سلامت اداری با محوریت گلوگاههای فساد خیز با هدف بررسی نقاط آسیب پذیر و ارایه راهکارهای پیشگیرانه با حضور کارشناسان مسئول و رابطین دفتر بازرسی اداره کل بهزیستی هرمزگان تشکیل گردید.

در این جلسه ضمن تشریح اهمیت شناخت مشاغل و پست های حساس ، به انواع تعاریف و مباحث عمده سلامت اداری و گلوگاههای فسادخیز در ۳ بخش شامل ضرورت شناخت فساد ، علت ها و عوامل اصلی گلوگاهها پرداخته شد .

همچنین طی این نشست با هدف آموزش کاربردی به صورت مصداقی عوامل مختلف ایجاد فساد در نقاط آسیب پذیر بهزیستی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

در ادامه به شکل کارگاهی گلوگاههای شناسایی شده سالجاری در حوزه های مختلف شفافیت و اطلاع رسانی، فرایندها، قوانین و دستورالعملها، نطارت و ارزیابی، تخلفات اداری، فناوری اطلاعات و مستندسازی خدمات بررسی و راهکارهای اصلاحی و پیشنهادات بهبود ارائه گردید.

در پایان نیز مباحثی در رابطه با اثربخشی اقدامات صورت گرفته در معاونت های ستادی و چگونگی اجرای برنامه های آتی مطرح ، و به منظور افزایش آگاهی کلیه همکاران، بر تشکیل مجدد نشست های توجیهی تاکید شد.

کد خبر 95443

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد