شاهرود | دیدار رئیس بهزیستی با رئیس دادگاه عمومی بخش بسطام

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود: مناسب سازی اماکن اداری و عمومی از مهمترین مشکلات جامعه هدف بهزیستی بشمار می رود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان حسن غربا رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود به همراه کارشناس امور اجتماعی و توانبخشی با رئیس دادگاه عمومی بخش بسطام پیرامون چالش ها و تعامل و همکاری بیشتر دیدار و گفتگو کردند.

حسن غربا در این جلسه با اشاره به گستردگی وظایف و فعالیت های سازمان بهزیستی عنوان کرد: سازمان بهزیستی در امور آسیب دیدگان اجتماعی اورژانس اجتماعی، فرزندخواندگی، ساماندهی معتادین متجاهر، مناسب سازی اماکن اداری و عمومی بیشترین ارتباط را با دستگاه قضایی دارد.

رئیس بهزیستی شاهرود در این نشست خواستار معاضدت حقوق و قضایی و تعامل بیشتر دستگاه قضا علی الخصوص در رابطه با پرونده های فرزند خواندگی بیش از پیش شد و افزودند: در صورت امکان و با صلاحدید دستگاه قضایی، مجازات های جایگزین حبس اعمال شود تا جنبه تنبیهی و ارشادی داشته باشد.

محمدرضا وقایعی رئیس دادگاه عمومی بسطام وظایف سازمان بهزیستی را سنگین توصیف کرد و گفت: کمال همکاری و حمایت خود را از بهزیستی شاهرود خواهیم داشت. وی ابراز امیدواری کرد با همکاری و تعامل مناسب و تدوین برنامه های پیشگیرانه و در نتیجه کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی شاهد کاهش ورودی های بهزیستی و دستگاه قضایی باشیم.

کد خبر 95396

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد