فراخوان استخدام و جذب نیرو در بهزیستی

بنا بر فراخوان یازدهمین آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی سال ۱۴۰۲، اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در نظر دارد با برگزاری آزمون استخدامی، نسبت به جذب و بکارگیری 50 نفر نیروی انسانی متخصص مورد نیاز، از بین افراد واجد شرایط برای مقاطع کارشناسی و بالاتر در رشته های روانشناسی، علوم اجتماعی، مددکاری، توانبخشی وعلوم تربیتی اقدام نماید.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد به نقل از معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه ثبت نام آزمون استخدامی با یک هزار و ۷۶۵ ظرفیت استخدامی در مشاغل اختصاصی سازمان بهزیستی کشور  صورت می گیرد و سهمیه سه درصد افراد دارای معلولیت نیز در آن لحاظ شده است، گفت: این آزمون برای مشاغل کارشناس امور بهزیستی، کارشناس امور توانبخشی و کودکیار از روز ۵ آذرماه در یازدهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی کشور آغاز و تا ۱۳ آذرماه ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص مجری آزمون و زمان اعلام نتایج نیز گفت: مجری برگزاری این آزمون مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و تاریخ اعلام نتایج ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۲ است.

گفتنی است؛ ثبت نام یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی از ۱ تا ۱۰ آذرماه آغاز خواهد شد.

متقاضیان برای اطلاع بیشتر و ثبت نام می توانند به سایت جهاد دانشگاهی https://hrtc.ir باعنوان آزمون یازدهم دستگاه های اجرایی مراجعه  نمایند.  

برای دریافت دفترچه راهنما اینجا کلیک کنید.

کد خبر 95365

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد