شرکت ۵ هزار نفر در آزمون آشنایی با قانون حمایت از اطفال و نوجوانان

بیش از پنج هزار نفر از کارکنان بخش دولتی و همکاران بخش غیردولتی در آزمون کشوری «قـانون حمایت از اطفال و نوجوانان(مصوب ۱۳۹۹) و همچنین آئین‌نامه اجرایی ماده۶ قـانون حمایت از اطفال و نوجوانان» شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، سعید بابایی مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با اشاره به لزوم احاطه بر قوانین بالادستی در حوزه‌های کاری سازمان بهزیستی، گفت: دفتر توانمندسازی امور کودکان و نوجوانان با موضوع «عمل به تکالیف منـدرج در قانون حمـایت از اطفـال و نوجوانان»، آزمون کشوری «قـانون حمایت از اطفال و نوجوانان(مصوب ۱۳۹۹) و همچنین آئین‌نامه اجرایی ماده۶ قـانون حمایت از اطفال و نوجوانان» را برگزار شد.

وی گفت: در این آزمون بیش از پنج هزار نفر از کارکنان بخش دولتی و همکاران بخش غیردولتی در تمامی سطوح کشوری، استانی و شهرستان‌های مرتبط با رسالت و ماموریت‌های این دفتر در مراکز شبه خانواده و مراکز مثبت زندگی شرکت کردند.

بابایی افزود: در حال حاضر بیش از ۴۰۰ موسسه خیریه در امر اداره بیش از ۶۰۰ مرکز نگهداری از کودکان و نوجوانان فاقد سرپرست موثر با سازمان بهزیستی همکاری می‌نمایند که ارتقای سطح دانش و عملکرد تیم مراقبتی این مراکز از برنامه های این دفتر می باشد.

کد خبر 95320

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =