برگزاری جلسه هماهنگی برنامه های روز جهانی معلولین در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد

جلسه هماهنگی اجرای برنامه های پیشنهادی بمناسبت روز جهانی معلولین در اداره کل بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان  کهگیلویه وبویراحمد/ شنبه 1402/9/4 جلسه هماهنگی روز جهانی معلولین (12 آذزماه) با حضور سرپرست بهزیستی استان، معاونین توانبخشی و مشارکتهای مردمی ، مسئولین بازرسی و حراست ، روابط عمومی و کارشناسان حوزه توانبخشی با هدف بحث و تبادل نظر و هم اندیشی در خصوص هر چه باشکوهتر برگزار شدن این روز مهم در سالن دفتر مدیریت بهزیستی استان برگزار گردید.

اسماعیل دامیار سرپرست اداره کل بهزیستی استان گفت : هدف از نام‌گذاری ۱۲ آذر با عنوان روز جهانی معلولین را افزایش آگاهی عمومی ، درک و پذیرش افراد دارای معلولیت و تجلیل از دستاوردها و مشارکت‌های آن‌ها است. 

وی افزود : به استعدادهایی که معلولین دارند باید توجه شود تا احساس کمبود نداشته باشند.

 ایشان خاطرنشان کرد : همه شهرستانها ، مراکز مثبت زندگی و مراکز توانبخشی و همچنین موسسات خیریه برای گرامیداشت این روز باید برنامه های متفاوت و متنوع برای توانخواهان تدارک دیده و اجرا نمایند .

درادامه اعضای حاضر در جلسه پیشنهادات و برنامه های قابل اجرا در روز جهانی معلولان را ارائه و حضور مدیر درشبکه استانی صدا و سیمای مرکز استان جهت تشریح عملکرد بهزیستی در رابطه با این عزیزان برگزاری جشن با شکوه و مفرح با دعوت از مسئولین استانی ، حضور در میان خانواده های چند معلولی وکاشت 12 نهال به مناسبت 12 آذر در مناطق گرمسیری استان و  ... از برنامه های قابل اجرا در روز جهانی معلولین در استان تعیین شد.

کد خبر 95234

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد