کار در بهزیستی نماد تلاش بسیجی وار است 

سرپرست بهزیستی استان زنجان کوشش کارکنان بهزیستی برای رفع مشکلات مددجویان و جامعه هدف بهزیستی را بسیجی وار دانست و ابراز داشت: بیش از یک سوم کارکنان بهزیستی ایثارگربوده و ۹۰ درصد آنها نیز عضو فعال بسیج هستند که  در راستای مهم ترین رسالت بهزیستی  چون توسعه عدالت اجتماعی و تسهیل زندگی افراد دارای معلولیت فعالیت می کنند. 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان دکتر روح اله خدابنده لو با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت این هفته اظهار کرد: بسیجیان افرادی شجاع، فداکار، ایثارگر و یار و یاور محرومان هستند که نقش و تکلیف خود را در عرصه‌های مختلف به خویی ایفا  می‌کنند و امروز این حرکت بسیجی وار را در بین کارکنان و شرکای اجتماعی بهزیستی شاهد هستیم. 

وی همراهی گروه های جهادی را در فعالیت های بسیجی وار بهزیستی مهم دانست و افزود: یکی از ماموریت های حائز اهمیت سازمان توانمندسازی جامعه هدف در زمینه ی مسکن، اشتغال، درمان، جهیزیه و... است که در این زمینه گروه های جهادی همواره یار و یاور بهزیستی در خدمت رسانی به اقشار محروم و آسیب پذیر بوده و این خدمات بسیار ارزشمند است.

خدابنده لو به شهدای دوران دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: چاپ کتاب خاطرات شهید بقا ثمین تاب از فرزندان شهید بهزیستی یکی از راههای مطالعه فعالیت های ایثارگرانه کارکنان بهزیستی و همچین رشادتهای رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل است.

کد خبر 95073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد