برگزاری اولین جشنواره ورزشی بازی های بومی و محلی روستایی توانیابان بوشهر

اولین دوره جشنواره ورزشی بازی های های بومی محلی توانیابان معلولین روستایی با عنوان (جام بلند همتان)، با همکاری اداره ورزش و جوانان و با حضور محمد کرمی سرپرست معاونت توانبخشی بهزیستی استان، مهدی عابدی معاون سیاسی امنیتی فرماندار، صدیقه بهشتی پور سرپرست مدیریت بهزیستی، بهرام زاده سرپرست اداره ورزش جوانان بوشهر و توانیابان در سالن ورزشی بدمینتون شهر بوشهر برگزارشد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این جشنواره که برای اولین بار در سطح استان و با حضور مشتاقان توانیاب روستایی در رشته های دال پلان، دوز فیزیکی، یک قل دو قل، چوب کشی، هفت سنگ و لی لی از شهرستانهای بوشهر، دشتستان، گناوه شرکت کرده بودند، با شرکت در این مسابقه استعدادها و درخشش خود را در عرصه های ورزشی به معرض عموم گذاشتند و در فضایی دوستانه به رقابت پرداختند.

محمد کرمی سرپرست معاونت امور توانبخشی بهزیستی استان در این خصوص گفت: این جشنواره برای اولین بار و با ایجاد خودباوری، انگیزه و نشاط برای معلولان در جامعه در سطح استان برگزار شده که امیدواریم با برگزاری این مسابقات بتوانیم قدمهای موثری در ابعاد گوناگون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برای جامعه هدف برداریم.

کرمی ادامه داد: در پایان این مسابقه پس از شناسایی افراد برتر جهت برگزاری مسابقات کشوری که در بهمن ماه در استان مازندران برگزار خواهد شد معرفی و در سطح کشوری با دیگر توانیابان روستایی سایر استانها به رقابت خواهند پرداخت.

در پایان این مسابقه شهرستان دشتستان با هفت مدال طلا مقام اول، گناوه با سه طلا دوم و شهرستان بوشهر با کسب دو طلا به مقام سوم دست یافتند.

کد خبر 95041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد