پیام تبریک سرپرست اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته بسیج

اسماعیل دامیار سرپرست اداره کل بهزیستی استان با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به بسیجیان با بصیرت، ایثارگران و خانواده های گرانقدر و معزز شهدا و جانبازان گرامی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد/ اسماعیل دامیارسرپرست بهزیستی استان   ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای بسیجی  گفتند: شجره طیبه"بسیج" یادگار جاودان معمار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)  و  نمادی آشکار از اراده مردم در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است.

متن پیام سرپرست اداره کل بهزیستی استان به این شرح است:

یکی از یادگارهای عظیم حضرت امام راحل و مهم‌ترین قالب و شکلی که مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی به صورت داوطلبانه در آن حضور یافته‌ و با عضویت در آن در مقاطع حساس از ارزش‌های اسلامی و انقلاب دفاع و حمایت کرده‌اند، بسیج است.

حضور سازمان یافته مردم به عنوان بسیج در صحنه‌های مختلف در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کارکردهای متعددی را برای بسیج به همراه داشته و این بنیاد به دلیل فراگیر و مردمی بودن و نقش حساس در تعاملات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و نظامی همواره در کانون توجه قرار دارد.

هفته بسیج بزرگداشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است و امروز، بسیج با برخورداری ازظرفیت‌ها و توانایی‌های بزرگ و شخصیت‌های برجسته درحوزه‌های مختلف توانسته است از آزمون‌های سخت صداقت و کارآمدی سربلند بیرون آمده و مایه عزت و عظمت کشور و ثبات و ابهت نظام اسلامی گردد.

بدون شک فراگیر شدن تفکر بسیجی در جامعه که همان اخلاص، ایمان و بالندگی و توسعه است، می تواند حرکتی هم سو را برای توسعه و آبادانی کشور به ارمغان آورد.

اینجانب سالروز تشکیل این نهاد ارزشمند را به تمامی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان اداره کل بهزیستی استان و بیسجیان سرافراز ایران اسلامی تبریک عرض می نمایم./

اسماعیل دامیار

سرپرست اداره کل بهزیستی استان

کد خبر 95018

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد