در رسانه |معاون استاندار اردبیل: انقلاب اسلامی کرامت را به ملت ایران هدیه داد

اردبیل - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: حکومت‌ها سه شعار و وظیفه مهم از جمله امنیت، رفاه و آزادی را برای خود تعریف می‌کنند اما به برکت انقلاب اسلامی در کشور ما علاوه بر آنها، ۲ اصل اساسی مهم یعنی عدالت و کرامت نیز از رسالت‌های حکومت شمرده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، رضا قاسمیان روز سه‌شنبه در آئین بدرقه کاروان کالاهای خانگی مورد نیاز سیل‌زدگان در اداره کل بهزیستی اردبیل اظهار کرد: امنیت به عنوان زیربنای سایر وظایف حاکمیت است و کرامت را مدیون اقتدار ولی فقیه هستیم که عزت و آزادگی و سرخم نکردن در مقابل قدرت‌های جهانی را برای ما به ارمغان آورده است.

وی ادامه داد: در حوزه عدالت ۲ جناح سیاسی موجود در کشور، یکی واژه مستضعف را برای خانواده‌های تحت حمایت به کار می‌برد و دیگری از واژه آسیب‌پذیر استفاده می‌کند و در معنی و محتوای این ۲ تفاوت بسیار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل تصریح کرد: امام راحل واژه مستضعف را بکار می‌برد، یعنی عاملی برای تضعیف کردن آن قشر در جامعه وجود داشته و به خودی خود آسیب‌پذیر نبوده است، بنابراین ما با اقتباس از نگاه امام راحل در کنار اداره کل بهزیستی و سایر نهادهای حمایتی برای کمک به نیازمندان هستیم.

وی ادامه داد: به تعبیر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، اگر امام حسین (ع) در روز عاشورا تسلیم می‌شد، ما در طول تاریخ سرافکنده می‌شدیم در حالی که او عزت و آزادگی را به ما هدیه کرد و عدالت و کرامت، از نظر حاکمیت در کنار سایر مولفه‌ها برای زندگی بشر ضرورت دارد.

معاون استاندار اردبیل: انقلاب اسلامی کرامت را به ملت ایران هدیه داد

 حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان اردبیل

۱۷۰ قلم کالا به ارزش ۲۰ میلیارد ریال به خانواده‌های خسارت‌دیده از سیلاب اردبیل ارسال شد

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل هم در این مراسم گفت: امروز ۱۷۰ قلم کالا و لوازم خانگی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال برای خانواده‌های خسارت دیده از سیلاب بهار سال جاری به شهرستان‌های اصلاندوز، انگوت، بیله سوار، گرمی و مشگین‌شهر ارسال می‌شود.

حامد رضایی افزود: ۳۰ فقره جهیزیه به ارزش ۱۲ میلیارد ریال نیز به مقاصد زوج‌های تحت پوشش بهزیستی ارسال می‌شود و به همراه این کاروان، برخی اقلام نیز برای خانواده‌های تحت حمایت که سیل‌زده نبودند، نیز ارسال می‌شود.

او تقارن این برنامه با هفته بسیج را گرامی‌داشت و ادامه داد: اداره کل بهزیستی استان اردبیل از نظر عملکرد در هفته بهزیستی امسال رتبه نخست کشور را احراز کرد و ۲ سال پیاپی برگزیده جشنواره شهید رجایی معرفی شده است.

معاون استاندار اردبیل: انقلاب اسلامی کرامت را به ملت ایران هدیه داد

به گزارش ایرنا بیش از ۲۷ هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی استان اردبیل هستند که از این تعداد ۱۵ هزار نفر مستمری دریافت می‌کنند.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جعیت و ۱۲ شهرستان در شمال غربی ایران واقع شده است.

کد خبر 94972

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد