پیام مدیر کل بهزیستی خوزستان به مناسبت هفته بسیج

مدیر کل بهزیستی خوزستان به مناسبت هفته بسیج پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان ،متن پیام به شرح ذیل است:

" بسم الله الرحمن الرحیم "

نام بسیج همواره یادآور مکتب عشق، ایثار و خدمت بی منت برای مردم از جنس مردم است، نیرویی که پس از پیام تاریخی حضرت امام (ره) در سال ۱۳۵۸ تشکیل شد  و هیچگاه دچار انحراف و گسستگی نگردید و همواره در خط امام و رهبری به عنوان بازویی قدرتمند برای حفظ اقتدار ایران اسلامی با صلابت ایستادگی کرد.

تشکیل بسیج مستضعفان، به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که امروز پس از گذشت ۴ دهه حیات پر برکت انقلاب با عظمت اسلامی، ثمرات حماسه آفرینی ها، فداکاری ها و تلاش های این نهاد ارزشمند انقلابی و مردمی در تمام عرصه ها مشهود است.

مقام معظم رهبری  مدظله العالی بسیج را بحق مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهانی نامیدند و بیان فرمودند : تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد؛ این یک رکن اساسی است. 

بی‌شک نقش بی‌بدیل و ماندگار بسیجیان در روند تحولات عظیم در نظام مقدس جمهوری اسلامی از آغاز تاکنون به‌ویژه دوران پرافتخار دفاع مقدس، بلایای طبیعی و بحران‌ها، کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان، محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و روستایی و مشارکت در توانمند سازی جامعه هدف بهزیستی قابل ستایش است.

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، هفته بسیج را به تمامی بسیجیان ایران اسلامی  بویژه  کارکنان  و جامعه هدف بسیجی بهزیستی استان  تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان و حماسه‌آفرینان ایران اسلامی ، سعادت، سربلندی و تداوم توفیق  مسئلت می نمایم.

مهران کریمیان

مدیر کل بهزیستی استان خوزستان

کد خبر 94955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد