دیدار سرپرست بهزیستی استان بوشهر از خانواده چهار قلوی منتقله از استان فارس مقیم  دشتستان

در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و حمایتهای همه جانبه از خانواده های چند قلو توسط بهزیستی، رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان بوشهر با حضور در خانواده چهار قلویی شهرستان کازرون فارس و مقیم شهرستان دشتستان با این خانواده دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این دیدار رضا محمودی ضمن دیدار و گفتگو با خانواده چهار قلو و استماع از وضعبت مشکلات این خانواده، دستورات لازم جهت رسیدگی کامل در خصوص بسته های معیستی، مسکن و درمان را داد.

محمودی گفت : با اشاره به اینکه قانون جوانی جمعیت، حمایت از این خانواده ها را در اختیار سازمان بهزیستی قرار داده است تمام تلاش خود را در جهت امکانات رفاهی جهت این افراد از خانواده به کارمی ببندیم.

سرپرست بهزیستی استان بوشهر یادآور شد: به خانواده های داری فرزند چند قلو مستمری و خدمات حمایتی و تسهیلات اشتغالزایی ارائه می گردد.

در پایان این دیدار با توجه به مشکل یکی از قل های این خانواده در بحث هزینه درمان، سرپرست بهزیستی استان دستورات ویژه را نسبت به مورد این نوزاد ارائه داد.

شایان ذکر است در این دیدار معاون مشارکتها و اشتغال بهزیستی استان و رییس اداره بهزیستی شهرستان دشتستان سرپرست بهزیستی استان را همراهی می کردند.

کد خبر 94896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد