مردمی بودن؛ مهم‌ترین شاخصه بسیج

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، مسعود فیروزی مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی طی پیامی "هفته بسیج" را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده: "مردمی بودن مهم‌ترین شاخصه بسیج است. در سازمان بهزیستی باتوجه به مسئولیت سنگین و نوع جامعه هدف که با آن در ارتباطیم باید تفکر بسیجی در تمام ارکان و سطوح سازمانی رسوخ کند و همه با نیت الهی و با اخلاص کامل، در خدمت مددجویان باشند.

تشکیل بسیج با فرمان تاریخی امام خمینی (ره)، معمار و معیار کبیر انقلاب یکی از نشانه‌های ماندگار  در نظام جمهوری اسلامی ایران است که اتحاد و همبستگی مردم ایران را در خدمت صادقانه و بی‌ریا نشان می دهد.

حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبوده و در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است. این نهاد در راستای تحقق آرمان‌های نظام از هیچ کوششی دریغ نداشته و با حضور در همه صحنه‌های انقلاب از سازندگی و محرومیت‌‍زدایی تا پیشرفت‌های علمی نقش بسزایی ایفا کرده است.

هفته بسیج فرصت مناسبی برای عرض خداقوت به جهادگرانی است که با خلوص نیت ردای خدمت به مردم را به تن کرده‌اند و در سخت‌ترین شرایط، مایه دلگرمی مردم هستند. بدینوسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، هفته بسیج را به محضر بسیجیان آزاده و سرافراز تبریک عرض نموده و از خداوند قادر و متعال، عزت و سربلندی همه بسیجیان مخلص ایران اسلامی را مسألت می‌نمایم."

کد خبر 94895

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد