برگزاری نود و دومین جلسه کمیته ملی فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر

نود و دومین جلسه کمیته ملی فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، معاون فرهنگی اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر اعضا در سالن تلاش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، رئیس سازمان بهزیستی کشور و رئیس کمیته ملی فرهنگی پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر در این جلسه مواردی چون تبیین اقدامات صورت گرفته در حوزه فرهنگی پیشگیری، حضور جامعه نخبگانی برای کنشگری در حوزه مواد مخدر، شناسایی مدل های موفق پیشگیری در دستگاه های مختلف، استفاده از ظرفیت های خیرین و کنشگران فعال جامعه در عرصه پیشگیری اولیه از اعتیاد، اعلام وضعیت چگونگی استفاده از نیروهای داوطلب در حوزه پیشگیری از اعتیاد توسط دستگاه را مطرح کرد.

همچنین در این جلسه هادی بهداد سرپرست خدمات اجتماعی کارگران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  از فعالیت ۱۰ هزار مرکز بهاشت کارگری، رشد ۴۰۰ درصدی آموزش های پیشگیری از اعتیاد در سال ۱۴۰۱ و کاهش ۴۰ درصدی حوادث ناشی از کار در سایه توسعه خدمات سلامت روانی  اجتماعی خبر داد.

در این جلسه همچنین مواردی چون برنامه پیشگیری از مصرف مواد اعتیاد آور در محیط های کار، تاسیس و راه اندازی سامانه دیده بان سلامت در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سند جامع پیشگیری از اعتیاد و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 94448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =