هدف از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دوساله دولت مردمی در قم

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسمی گفت: یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه روایت پیشرفت دستاوردهای دوساله دولت مردمی در قم، پوشاندن جامه عمل به منویات رهبر معظم انقلاب است تا بتوانیم خدمات این دولت را بازگو نماییم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسمی در نشستی با هیئت رئیسه، رؤسای مجامع استانی رؤسای کمیسیون های مجمع نمایندگان طلاب که با موضوع «نمایشگاه روایت پیشرفت دستاوردهای دوساله دولت مردمی در قم» برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب از فعالیت های دولت سیزدهم تمجید کرده است؛ اما گلایه ایشان در عدم بیان درست دستاوردهای این دولت بوده و فرمودند تبلیغات مناسبی از این دستاوردها صورت نمی گیرد و مردم اطلاع پیدا نمی کنند.

وی ابراز داشت: یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه روایت پیشرفت دستاوردهای دوساله دولت مردمی در قم، پوشاندن جامه عمل به منویات رهبر معظم انقلاب است تا بتوانیم خدمات این دولت را بازگو نماییم.

مسئول مرکز ارتباطات دولت و روحانیت خاطرنشان ساخت: دولت سیزدهم در این دو سال، کارستانی انجام داده است؛ اما دشمن آن را واژگون نشان می دهد؛ ما نباید خجالت کشیده و احساس ضعف و سرشکستگی داشته باشیم و باید محکم در میدان بوده و اقدامات و خدمات را بازگو نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسمی بیان داشت: اقداماتی در این دولت صورت گرفته که معادل فعالیت ده سال دولت های قبل است؛ به عنوان مثال، پیمانکاری بیان می کرد در دهه ۹۰ که فلان پروژه کلنگ خورده تا سال ۱۴۰۰ یک طرف ماجرا و از سال ۱۴۰۰ به بعد، یه طرف دیگر و پیشرفت های بسیاری در این دو سال صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: امروز دستاوردهای دولت سیزدهم، بازی صددرصد برنده است که با سکوت نباید آن را تبدیل به باخت کرد.

مسئول مرکز ارتباطات دولت و روحانیت یادآور شد: به عنوان مثال، این دولت، ۵۸۰ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت قبل را پرداخت کرده است و در پیمان های بین المللی همچون پیمان شانگهای، بریکس و ... عضویت پیدا نموده که نتایج آن را شاهد خواهیم بود.

هدف از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دوساله دولت مردمی در قم

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسمی ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب در یکی از سخنرانی های خود، دهه ۹۰ را دهه عقب ماندگی برای کشور بیان نمودند؛ اما با روی کارآمدن دولت سیزدهم، شاهد رشد مناسب در بسیاری از شاخص ها بوده و دستاوردهای ستودنی در این دولت داشتیم و ما در نمایشگاه روایت پیشرفت دستاوردهای دوساله دولت مردمی که در باغ موزه دفاع مقدس قم از ۲۳ تا ۲۷ آبان برگزار می شود، این خدمات دو ساله را ارائه خواهیم کرد.

وی یکی از معضلات کشور در ابتدای دولت آقای رئیسی را تنش آبی در کشور عنوان کرد و گفت: در ابتدای این دولت، ۱۰ هزار روستا تنش آبی داشته اند و امروز مشکل ۳ هزار روستا مرتفع شده و اقدامات برای حل مابقی روستاها نیز در حال انجام است.

رابط دولت و روحانیت، سرمایه گذاری در ایجاد کریدور شرق به غرب و بالعکس را یکی از اقدامات دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: با آغاز فعالیت این کریدور، حداقل سالانه ۲۰ میلیارد دلار و حداکثر ۱۰۰ میلیارد دلار درآمد نصیب جمهوری اسلامی ایران خواهد شد که عدد بسیار بالا و مناسبی است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسمی آمار ایجاد اشتغال در کشور را بسیار مناسب دانست و افزود: بحمدالله کشور در مسیر رشد قرار دارد و رهبر انقلاب فرمودند ما نزدیک قله ایم.

وی به بخشی از برنامه های نمایشگاه روایت پیشرفت دستاوردهای دوساله دولت مردمی اشاره کرد و گفت: وزیر کشور، وزیر نفت، وزیر بهداشت، سخنگوی دولت و معاون اجرایی دولت هر شب در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و سخنرانی خواهند داشت؛ همچنین نشست های تخصصی نیز پیرامون خودرو، مسکن، عفاف و حجاب، تورم و ... خواهیم داشت.

کد خبر 94338

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد