انتصاب حسن  بهرامی کشکولی به عنوان نماینده تام الاختیار مدیر کل بهزیستی فارس در مجتمع شوق زندگی

محمدرضا هوشیار در نشستی با حضور معاونین بهزیستی فارس حسن بهرامی کشکولی را به عنوان نماینده تام الاختیار خود در مجتمع قضایی ،حمایتی _اجتماعی شوق زندگی منصوب کرد.

مجتمع شناسایی،کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی شیراز با حضور مسئولین استانی روز شنبه ۱۳ آبان ماه با هدف رسیدگی به مسائل در زمینه محجورین،کودکان کار و خیابان و آسیب های اجتماعی افتتاح شداز فواید مثبت تشکیل این مجتمع ایجاد تغییر نگرش درحوزه آسیب‌های اجتماعی  و کوتاه شدن بازه زمانی ارایه خدمت است. در این مجتمع همه نهادها در ارتباط با هم فعالیت می‌کنند و این باعث می‌شود بسیاری از مسائل به‌سرعت رفع و حل شوند. چنین مجتمعی کمک شایانی به برون‌رفت و چاره‌اندیشی چالش های بهزیستی خواهد کرد چون فضایی را برای تعامل بین دستگاهی در زمینه آسیب‌های اجتماعی ایجاد کرده است که از مهمترین دغدغه های بهزیستی فارس است. در این مجتمع نمایندگان دستگاه ها،شعب دادگاه،مشاورین،وکلا،بهزیستی،نیروی انتظامی،سمن ها،خیریه ها و ... برای یکپارچگی خدمت مستقر هستند که این امر بازه ی زمانی خدمت رسانی را کوتاه تر خواهد کرد.

در متن ابلاغ مدیر کل بهزیستی فارس  به حسن  بهرامی کشکولی عنوان شده است:

نظر به مراتب تعهد ،تجارب و توانمندی‌های جنابعالی و افتتاح مرکز شوق زندگی با هدف پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی،بدینوسیله جنابعالی به عنوان نماینده تام الاختیار اینجانب در مرکز مذکور منصوب می گردیدتا تحت نظر مدیر محترم مرکز انجام وظیفه نمایید.لذا انتظار است ضمن بهره مندی از نظرات،دیدگاه های معاونین،کارشناسان محترم صف ،ستادی و تعامل و همکاری کامل با سایر دستگاه های مرتبط به ویژه مقام محترم  قضایی در راستای اهداف عالیه سازمان با اولویت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و دولت مردمی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی،اهتمام لازم داشته و گزارش اقدامات صورت گرفته به صورت مستمر به اینجانب اعلام فرمایید.تو فیقات روز افزونتان را تحت توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف از خداوند متعال خواستارم.

گفتنی است حسن بهرامی کشکولی دارای مدرک ارشد مدیریت اجرایی می باشد و تاکنون ریاست اداره بهزیستی شهرستان مرودشت را عهده دار بوده است.

کد خبر 93918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد