رسانه| پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال بلاعوض برای ساخت واحدهای مسکونی مددجویان بهزیستی بوشهر

سرپرست بهزیستی استان بوشهر از تحویل ۴۸ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: در این مدت بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض برای ساخت واحدهای مسکونی به مددجویان پرداخت شده است.

رضا محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر،  با اشاره به طرح‌های ساخت مسکن ویژه مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر، اظهار داشت: اجرا 283 پروژه ساخت مسکن در سال جاری مصوب شده و 187 واحد افتتاح حساب کرده‌اند و 71 مورد تأیید نهایی و مابقی پروژه‌ها در انتظار بررسی است.

سرپرست بهزیستی استان بوشهر با اشاره به وضعیت ساخت و واگذاری واحدهای مسکونی این مجموعه، خاطرنشان کرد: در سال قبل 162 و در شش ماه نخست امسال 48 واحد مسکونی ساخته و به مددجویان بهزیستی استان بوشهر واگذار شد.

محمودی تعداد واحدهای بهره‌مند شده از کمک بلاعوض را 282 واحد دانست و بیان کرد: در سال قبل 330 میلیارد ریال کمک بلاعوض برای ساخت 282 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان بوشهر پرداخت شد.

وی اضافه کرد: در نیمه نخست امسال بیش از 100 میلیارد ریال برای ساخت 194 واحد مسکونی به مددجویان این نهاد حمایتی کمک بلاعوض پرداخت شده است.

سرپرست بهزیستی استان بوشهر به پرداخت تسهیلات 80 میلیون تومانی ودیعه مسکن ویژه اجاره نشینان تحت پوشش این نهاد پرداخت و خاطرنشان کرد: در سال گذشته مبلغ 108 میلیارد ریال جذب و 186 خانوار مشمول دریافت این تسهیلات شدند.

محمودی سهمیه تسهیلات 80 میلیون تومانی ودیعه مسکن ویژه اجاره نشینان در سال جاری را 365 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تاکنون 265.5 میلیارد ریال آن جذب و 327 خانواده مددجو از این تسهیلات بهره‌مند شد.

کد خبر 93458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد