شاهرود | برگزاری جلسه کارگروه اجتماعی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود: همشهریان ارجمند به هنگام مواجه با افرادی که قصد خودکشی داشته و یا اقدام به خودکشی کرده ند با اورژانس اجتماعی(۱۲۳) تماس بگیرند

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان؛ جلسه کارگروه اجتماعی. فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده با موضوع پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی با دستور کار خودکشی و طلاق در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان شاهرود برگزار شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود در این جلسه با اشاره به نقش موثر اورژانس اجتماعی در کاهش آسیب های اجتماعی گفت: تیم سیار اورژانس اجتماعی شهرستان شاهرود با مداخله به هنگام توانسته است گام موثری در این زمینه بردارد.

حسن غربا با بیان این مطلب که همشهریان ارجمند به هنگام مواجه با افرادی که قصد خودکشی داشته و یا اقدام به خودکشی کرده ند با اورژانس اجتماعی(123) تماس بگیرند افزود: مراکز مشاوره و خدمات عمومی تحت نظارت بهزیستی جهت انجام مشاوره های روان شناختی و آسیب شناسی آمادگی ارائه خدمات را به کلیه آحاد جامعه دارد و در این راستا این مراکز با همکاری بهزیستی در سال جاری سه کارگاه مهارت‌های زندگی ویژه افراد در معرض آسیب در مناطق کم برخوردار شهرستان برگزارکرده است.

در ادامه هر یک از حاضرین به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و مقرر شد ادارات بهزیستی، ثبت احوال، دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری ها نسبت به تهیه آمار کامل و منسجم اقدام و جلسات مشاوره ای برگزار نمایند.

کد خبر 93297

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد