دیّر| بازدید رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه گرمابخش متین آبدان از مرکز توانبخشی زیر ۱۴ سال شهر دیّر

سید عبدالرسول حسینی رئیس هیئت مدیره موسسه خیریه گرمابخش متین آبدان به همراه سیرانوس دارایی سرپرست و کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان دیّر از مرکز توانبخشی زیر ۱۴ سال بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر و به نقل از روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان دیّر، سید عبدالرسول حسینی مدیرعامل موسسه خیریه گرمابخش متین آبدان در جریان بازدیدی از مرکز توانبخشی زیر ۱۴ سال در شهر دیّر داشت با بیان اینکه معلولین همچون سایر افراد آفریده‌های خدا هستند و نیاز به توجه و حمایت دارند گفت: خدمت در این مرکز را توفیق الهی دانست وی افزو:: حضور ما و حمایت مادی و معنوی در مقابل خدماتی که کارکنان و مدیریت این مرکز برای معلولین ارائه می‌کنند، بسیار ناچیز است و در واقع این حضور توفیقی برای مشاهده این خدمت مقدس و کار خیر است.

حسینی ادامه خدمت برای کمک به خلق خدا را جهاد در راه خدا برشمرد و تصریح کرد: حمایت و کمک با اعداد و ارقام و به‌صورت مادی شاید شایسته این جهاد نباشد و در واقع قدردانی کوچکی برای این کار بزرگ است. 


سیرانوش دارایی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان دیّر با بیان اینکه این مرکز خدمت‌رسانی به معلولین زیر ۱۴ سال در شهرستان است، گفت: این مرکز با ۳۰ نفر مددجو، علاوه بر پسران و دختران معلول از نیز آموزش می‌دهد.

کد خبر 93167

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد