افتتاح اورژانس اجتماعی سطح ۲ در جزیره کیش به زودی

سرپرست اداره بهزیستی کیش در نشست با مسئولان و مدیران ارشد منطقه آزاد کیش پلتفرم اورژانس اجتماعی را به عنوان یک برنامه منحصر به فرد در گشور معرفی کرد و گفت: به زودی شاهد افتتاح اورژانس سطح ۲ در جزیره کیش خواهیم بود.

سرپرست مدیریت امور اجتماعی، بهداشت و درمان سازمان منطقه آزاد کیش، رئیس اداره امور بانوان و جمعی از مدیران و مسئولین سازمان منطقه آزاد کیش با حضور در اداره بهزیستی کیش در دیدار با سرپرست و پرسنل شاغل از نزدیک در جریان فرآیند ارائه خدمات متنوع بهزیستی قرار گرفتند.

در این دیدار «محمدرضا حیدرهایی» سرپرست اداره بهزیستی کیش ضمن ارائه توضیحاتی درخصوص تعداد افراد تحت پوشش در حوزه‌های سلامت اجتماعی و توانبخشی عنوان کرد: پلتفرم اورژانس اجتماعی به عنوان یک برنامه منحصر به فرد در مواردی همچون کودک‌آزاری،همسرآزاری،سالمندآزاری و... به افراد ارائه خدمت می‌کند.

سرپرست اداره بهزیستی کیش در این دیدار ضمن بیان مشکلات و چالش‌های اداره بهزیستی کیش به کمبود نیروی انسانی متخصص در حوزه‌های مختلف از جمله خدمات توانبخشی اشاره و عنوان کرد: انشااله با برنامه‌ریزی که صورت پذیرفته است با تکمیل کادر تخصصی شاهد ارتقاء کیفیت خدمات در این بخش خواهیم بود.

وی ارتقاء سطح اورژانس اجتماعی این جزیره از ۳ به ۲ را از مهمترین برنامه‌های بهزیستی کیش برشمرد و گفت: با حمایت سازمان بهزیستی کشور و سازمان منطقه آزاد کیش و افزایش نیروی انسانی به تعداد مورد نیاز و مطابق با دستورالعمل‌های ابلاغی انشااله به زودی شاهد افتتاح اورژانس سطح ۲ در جزیره کیش خواهیم بود. 

در پایان مدیران سازمان منطقه آزاد کیش ضمن بازدید از فضاهای مختلف این اداره آمادگی خود را برای رفع مشکلات و کمک به ارتقاء کیفیت خدمات اعلام داشتند.

کد خبر 92793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد