حضور مسئولان در مناطق کم‌برخوردار، گامی در راستای حل مشکلات  مددجویان

معاون راهبری و توسعه خدمات بهزیستی (+ زندگی) در نشست محلات کم برخوردار در شهرستان فریدونشهر گفت: اجرای طرح حضور در محلات و مناطق کم‌برخوردار، گامی در راستای حل مشکلات و خدمت به جامعه هدف بهزیستی است.

     به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، سیدحسین خادم‌حسینی گفت: سازمان بهزیستی کشور با اجرای یک برنامه جدید و با صرفه‌جویی در منابع مالی و اعتباری در هفته بهزیستی سال جاری و با شعار "برای مردم، برای به زیستن"، بازدید از  ۱۰۰نقطه کم‌برخوردار در  کشور را در دستور کار خود قرار داد.
وی ادامه داد: اگرچه بررسی مشکلات جامعه هدف تحت پوشش سازمان از طریق مراجعه به مراکز سازمان و طرح مشکل با مددکار  کاربردی است اما به تنهائی نمی‌تواند اثربخشی کافی در این خصوص را داشته باشد، ضمن آنکه بسیاری از این مشکلات بصورت شبکه به یکدیگر مرتبط بوده و اثر هم‌افزائی بر یکدیگر دارند که بررسی و رسیدگی به شیوه‌های معمول، میسر نخواهد بود.

معاون راهبری و توسعه خدمات بهزیستی (+ زندگی) ضمن تشکر از حضور مسئولان استان و شهرستان در این بازدید میدانی، افزود:  این مشکلات ممکن است صرفا جنبه فردی نداشته و برای سایر ساکنین یک محله نیز مصداق داشته باشد لذا  همکاری بین‌بخشی برای رفع آن ضرورت بسیار دارد.
خادم‌حسینی اظهار کرد: مسئولان بهزیستی کشور  با حضور در مناطق محروم از نزدیک در جریان مشکلات مددجویان قرار گرفته و با همراهی مسئولان دستگاه‌های اجرایی مشکلات مددجویان جامعه هدف را مورد بررسی و حل قرار می‌دهند.

وی یادآور شد: حضور تیم تخصصی مدیریتی در ۱۰۰ محله کم برخوردار سراسر کشور از هفته بهزیستی کلید خورد و مرحله اول آن تا ده روز دیگر رو به پایان است.

معاون راهبری و توسعه خدمات بهزیستی (+ زندگی) با اشاره به ادامه طرح در مراحل بعدی گفت: طرح در این مرحله متوقف نشده و بعد از تحلیل و بررسی و شناسایی نقاط قوت و ضعف، بازدید از مناطق دیگر برای خدمت به جامعه هدف بهزیستی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
خادم‌حسینی با بیان اینکه همین لحظات خدمت به مددجو، آورده زندگی کارکنان بهزیستی است، ادامه داد: حضور در سازمان بهزیستی  و خدمت به جامعه هدف بهزیستی مایه شرافت و مباهات است.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان نیز با اشاره به اجرای طرح قاصدک در استان اصفهان گفت:طرح جهادی قاصدک با هدف حل مشکلات، ظرفیت سازی اجتماعی و خدمت رسانی به افراد بی‌بضاعت و کم‌برخوردار شامل دیدار رو در رو با مددجویان و شنیدن مسائل و مشکلات آنها بصورت شفاف و بدون واسطه در همه شهرستان‌های استان برگزار شده است.

ناصر چاووشی افزود: تاکنون  ۷۲۰۰ نفر از مددجویان در طرح قاصدک خدمات دریافت کرده‌اند و در مجموع ۲۱ هزار خدمت بدو ن هیچ آورده دولتی و سازمانی ارائه شده است.
به گزارش روابط عمومی، تیم تخصصی مدیریتی بازدید از محلات کم‌برخوردار در سه منطقه از استان و در شهرستان‌های فریدونشهر، سمیرم و اصفهان در حال اجرا است.

کد خبر 92689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد