نشست هم افزایی مدیر کل بهزیستی خوزستان با نماینده مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر

صبح روز دوشنبه ۲۴ مهرماه، نشست هم افزایی مدیر کل بهزیستی خوزستان با نماینده مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر با حضور معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی خوزستان و رئیس بهزیستی شهرستان ماهشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان،مهران کریمیان مدیرکل بهزیستی  هدف از برگزاری این نشست را بررسی زمینه های همکاری به منظور خدمت رسانی به جامعه هدف تحت پوشش به ویژه در شهرستان بندر ماهشهر عنوان کرد و گفت:  بهزیستی خوزستان، چند هزار نفر از شهروندان خوزستانی را به صورت مستقیم و غیر مستقیم تحت پوشش خدمات و کمک‌های خود دارد  که اداره کردن این اجتماع بزرگ، بدون کمک نیکوکاران، بسیار دشوار خواهد بود.

 کریمیان افزود: کمک به ایتام و زنان سرپرست خانوار، همراهی با مراکز نگهداری شبانه روزی بهزیستی، رفع نیازهای خانوارهای دارای عضو معلول، کمک به تامین مسکن و اشتغال مددجویان و... از جمله برخی از مسائلی است که می تواند زمینه همکاری بهزیستی با شرکت ها، نهادها و خیرین باشد.

گفتنی است در این نشست راه های کمک رسانی به مددجویان بهزیستی از طریق منطقه ویژه اقتصادی بندر ماهشهر مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد طرفین نسبت به تسهیل شرایط جلب و جذب کمک های خیرین  همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 92090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد