پیام سرپرست بهزیستی منطقه آزاد کیش به مناسبت روز جهانی عصای سفید

سرپرست بهزیستی منطقه آزاد کیش در پیامی بیست و سوم مهرماه مصادف با روز جهانی عصای سفید بر رعایت حقوق این افراد در دریافت خدمات متنوع اجتماعی، اشتغال و آموزش همانند سایر افراد جامعه تاکید کرد.

به گزارش بهزیستی کیش، «محمدرضا حیدرهایی» سرپرست بهزیستی منطقه آزاد کیش در پیامی بیست و سوم مهرماه مصادف با روز جهانی عصای سفید بر رعایت حقوق این افراد در دریافت خدمات متنوع اجتماعی، اشتغال و آموزش همانند سایر افراد جامعه تاکید کرد و گفت: برابرسازی فرصت‌ها و رعایت کامل قانون حمایت از افراد دارای معلولیت می‌تواند راهگشای این مسیر باشد.

متن پیام به شرح ذیل است:

به نام خدا

۲۳ مهرماه فرصتی ارزشمند است برای گرامیداشت حقوق اجتماعی نابینایان به عنوان افرادی تاثیرگذار و توانمند در جامعه و نشان‌دهنده لزوم توجه هرچه بیشتر به این عزیزان است. با عنایت به شعار امسال با عنوان «تلفیق اجتماعی نابینایان؛ ترسیم فردایی بهتر» تاکید بر رعایت حقوق این افراد در دریافت خدمات متنوع اجتماعی، اشتغال و آموزش همانند سایر افراد جامعه دارد که برابرسازی فرصت‌ها و رعایت کامل قانون حمایت از افراد دارای معلولیت می‌تواند راهگشای این مسیر باشد. اینجانب به نمایندگی از تمامی پرسنل خدوم شاغل در اداره بهزیستی جزیره زیبای کیش روز جهانی عصای سفید را به جامعه نابینایان کشور بالاخص نابینایان ساکن در این جزیره تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای ایشان توفیق روزافزون خواهانم.

محمدرضا حیدرهایی

سرپرست اداره بهزیستی منطقه کیش

                                                                                                                                                                                                                        

کد خبر 91789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد