میز  ارتباطات مردمی بهزیستی فارس  در دور دوم سفرهای استانی ریاست جمهوری اسلامی ایران

میز ارتباطات مردمی طرح ملی ستاد میدانی شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور محمدرضا کاظم‌زاده مدیر کل مدیریت بحران و پدافند غیر عامل سازمان بهزیستی کشور در بهزیستی فارس با حضور مدیر کل و معاونین بهزیستی فارس برگزار می‌شود. 

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:

محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس در راستای اطلاع رسانی به جامعه هدف و ذینفعان از برگزاری میز ارتباطات مردمی در ستاد شماره ۷طرح ملی ستاد میدانی شهید حاج قاسم سلیمانی در  دور دوم سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان فارس خبر داد و گفت بهزیستی به عنوان دستگاه خدمت رسان و تخصصی از مشاوره ژنتیک پیش از تولد تا زمان سالمندی در حوزه های تخصصی اجتماعی،پیشگیری،توانبخشی، مشارکت های مردمی و اشتغال انجام وظیفه می نماید و بیش از یک میلیون و سیصد هزار نفر از هم استانی ها در سال گذشته از خدمات تخصصی این نهاد بصورت مستقیم و غیرمستقیم بهره مند شده اند. 
هوشیار افزود:این میز ارتباطات مردمی با حضور محمدرضا کاظم‌زاده مدیر کل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل سازمان بهزیستی کشور به عنوان نماینده تام الاختیار این سازمان ، مدیر کل، معاونین و کارشناسان بهزیستی فارس،مدیر و کارشناسان بهزیستی شهرستان شیراز از مورخ چهارشنبه ۱۹ مهرماه لغایت جمعه ۲۱ مهرماه از ساعت ۸صبح الی ۱۸بعد از ظهر  در اداره بهزیستی شهرستان شیراز به آدرس بلوار رازی کوچه ۱۱ برگزار خواهد شد. 
مدیر کل بهزیستی فارس در خصوص مراحل پاسخگویی در این ستاد گفت:
پس از مراجعه به میز ارتباطات مردمی  ابتدا اطلاعات و درخواست فرد در سامانه در خواست های مردمی ثبت خواهد شد و در ادامه ضمن بررسی پرونده و نوع خدمات در سامانه یکپارچه اطلاعاتی سازمان بهزیستی به فراخور نوع درخواست فرد به مدیرکل یا معاون مربوطه جهت پیگیری ارجاع می‌گردد. 
او در پایان خاطر نشان کرد خط تلفن۱۱۱ نیز جهت پاسخگویی تلفنی و ثبت درخواست به افرادی که امکان مراجعه حضوری در این میز خدمت را ندارند در نظر گرفته شده است.

کد خبر 91570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد