تجلیل از اداره کل امور مالیاتی هرمزگان

سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی هرمزگان با صدور متن تقدیر از همراهی و همکاری ارزشمند مدیر کل امور مالیاتی و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی در ادامه خدمات به جامعه هدف بهزیستی تجلیل نمود .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ مهدی محمدی معاون امور توانبخشی بهزیستی هرمزگان با همراهی سیده صدیقه موسوی مسئول دبیرخانه مناسب سازی استان و حمید پور حسن رئیس هیئت مدیره موسسه ستاره توانبخش هرمزگان ، ضمن حضور در دفتر مدیر کل امور مالیاتی و اهدای لوح تقدیر از سوی مدیر کل بهزیستی هرمزگان از همراهی و همکاری ارزشمند جعفر احسانی مهر مدیرکل و محمد حسن رجایی معاون توسعه مدیریت و منابع امور مالیاتی استان تقدیر و تشکر نمود .
مهدی محمدی معاون امور توانبخشی بهزیستی هرمزگان در این دیدار با اشاره به همت بلند برخی از مدیران دستگاههای اجرایی در راستای ارج نهادن به نیک اندیشی و همکاری مسئولانه با مجموعه بهزیستی از مجموعه امور مالیاتی تقدیر و تشکر نمود .
احسانی مهر مدیر کل امور مالیاتی استان نیز در ادامه با تقدیر از خدمات ارزشمند حمایتی و تخصصی خدمات حمایتی سازمان بهزیستی بر ضرورت توجه مدیران به وظایف و مسئولیت هایشان در قبال جامعه بویژه توانخواهان تاکید کرد.

وی در ادامه به موضوعات مناسب سازی و دسترس پذیری ، جذب سهمیه استخدام و همچنین آموزش پرسنل خدماتی آن مجموعه در بحث کیفیت ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی اشاره نمود.

کد خبر 91336

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد