۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۲
تبریک هفته نیروی انتظامی

سید صادق میرئی مدیر کل بهزیستی استان قم در پیامی هفته نیروی انتظامی را به فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی تبریک و تهنیت گفت.

تبریک هفته نیروی انتظامی

سید صادق میرئی  مدیر کل بهزیستی استان قم در پیامی هفته نیروی انتظامی  را به فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

    امام علی(‏ع) فرمودند:

«رِفاهِیَّةُ الْعَیْشِ فِی الاَْمْنِ؛ آسایش زندگانی در امنیت است.»(غرر الحکم، آمدی، ج۴، ص۱۰۰)

امنیت بی نظیر کشور بزرگ و پهناور ایران در سرما و گرما و کوه و دریا و مرز و شهر و...  مرهون تلاش‌های خستگی ناپذیر نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی است و در این میان نقش نیروی انتظامی در تامین و حراست از نظم و امنیت داخلی، درخشان و غیرقابل انکار است.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اقتدار، صلابت، رافت و مهربانی همواره و در همه حال در کنار مردم بوده و خالصانه در راه ایجاد امنیت و پاسداری از ارزش‌های میهن خدمت کرده و هر هفته  عضوی رشید از این نیرو در راه دفاع از حریم امن جامعه به درجه رفیع شهادت نائل می شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ناجا، هفته نیروی انتظامی را به فرماندهی محترم انتظامی استان قم و کلیه کارکنان و دلاورمردان این نیروی خدوم که با مجاهدت شبانه‌روزی در راه تأمین نظم و امنیت تلاش می‌نمایند، تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدمات ارزشمند، اخلاص و تعهد این عزیزان صمیمانه قدردانی می‌نمایم

سید صادق میرئی

مدیر کل بهزیستی استان قم

کد خبر 91038

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد