در رسانه| 
سرپرست بهزیستی استان بوشهر خبر داد.
تامین ۱۸۰ کمک هزینه جهیزیه به مددجویان بهزیستی استان بوشهر

بوشهر- سرپرست بهزیستی استان بوشهر گفت: ۱۸۰ فقره کمک هزینه جهیزیه برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر طی تفاهمنامه با شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا محمودی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با میلاد پر خیر و برکت پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) تفاهمنامه تأمین ۱۸۰ فقره کمک هزینه جهیزیه ازدواج با شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس به امضا رسیده بود پرداخت و در اختیار مددجویان تحت پوشش قرار گرفت.

سرپرست بهزیستی استان بوشهر گفت: این امر را به فال نیک گرفته و از این اقدام ارزشمند شرکای اجتماعی در ارائه خدمت به نیازمندان تحت پوشش بهزیستی تقدیر می‌کنیم.

وی افزود: این اقدام خداپسندانه در راستای الطاف و تدبیر مسئولان ذیربط در ارائه خدمات به نیازمندان و محرومان است و امیدوارم خداوند متعال به ما توان بدهد که بتوانیم قدم‌های خوب همراه با خیر و برکت در مسیر خدمت به عموم جامعه و محرومین برداریم.

محمودی با بیان اینکه یکی از ابعاد مهم توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت، توجه به فراهم آوردن زمینه‌های ازدواج برای جوانان است، افزود: توسعه و ترویج ازدواج آسان با اهداف تحکیم بنیان خانواده و کمک به جوانی جمعیت می‌تواند نقش بسزایی در ترویج این سنت حسنه داشته باشد.

وی به اقدامات بهزیستی استان بوشهر در راستای خدمات مؤثر به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی اشاره کرد و افزود: با تفاهم نامه‌ای که با بنیاد علوی نوشته و طی روزهای قبل منعقد و به امضا رسید که توانستیم تعداد ۱۵۰ کمک هزینه جهیزیه را برای مددجویان تحت پوشش انجام دهیم و امیدواریم این امر به زودی به مرحله اجرا برسد.

محمودی در پایان اظهار داشت: بهزیستی در حال حاضر در کنار برنامه‌های حمایتی خود یکی از سازمان‌های پویا و فعال در عرصه خدمات اجتماعی و تخصصی است که می‌تواند نقش بسزایی در سلامت اجتماعی کارکنان و تلاشگران این عرصه در تعامل با صنعت مستقر در منطقه داشته باشد و این سازمان آمادگی دارد تا در راستای ارتقا سلامت روان و اجتماعی، شاغلین حوزه صنعت همکاری کند.

کد خبر 90951

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد