۷۰ سالمند در بنیاد فرزانگان خدابنده عضویت دارند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده از فعالیت بنیاد فرزانگان ویژه سالمندان بالای ۶۰ سال خبر داد و گفت: این مرکز هفتاد نفر از سالمندان را تحت پوشش خود دارد و حدود دویست نفر نیز پشت نوبت قرار دارند و به صورت متغیر و به نوبت در برنامه ها شرکت می کنند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان خدابنده،رحیم گنج خانلو در  مراسم تجلیل از سالمندان عضو  بنیاد فرزانگان شهر قیدار که با حضور مادر بزرگ ها، پدربزرگ ها و نوه ها برگزارشد، ضمن گرامیداشت میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق ( ع) و همزمانی آن با هفته تکریم سالمندان گفت: بنیاد فرزانگان تحت نظارت بهزیستی و به صورت هیات امنایی و خودگردان اداره می شود و کلیه هزینه های آن توسط خیرین تامین می شود.  

وی افزود: در این بنیاد در راستای تکریم سالمندان برنامه های متنوعی چون، آموزش قرآن و احکام، بررسی فشارخون، قند خون و سایر بیماری های شایع در سالمندی و برنامه های  تفریحی و ورزشی مانند یوگا اجرا می شود.

این مسئول با بیان اینکه ارتقاء شاخصهای زندگی سالمندان،آسایش و رفاه بیشتر آنان را در پی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: بنیاد فرزانگان این شهرستان با بهره گیری از توانایی های خود سالمندان با هدف ارتقاء سطح سلامت و مشارکتهای اجتماعی و پر کردن اوقات فراغت، مجوز فعالیت از سوی بهزیستی دریافت کرده است .


 

کد خبر 90914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد