تامین 180 کمک هزینه جهیزیه در روز میلاد پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) به مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان بوشهر

همزمان با میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، 180 فقره کمک هزینه جهیزیه برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان طی تفاهمنامه با شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس تامین و پرداخت شد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر امروز 17 ربیع الاول همزمان با میلاد پر خیر و برکت پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) تفاهمنامه تامین 180 فقره کمک هزینه جهیزیه ازدواج با شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس با حضور رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان به امضا رسیده بود پرداخت و در اختیار مددجویان تحت پوشش قرار گرفت.

در این آیین رضا محمودی سرپرست بهزیستی استان بوشهر ضمن گرامیداشت این روز پر خیر و برکت و تقارن این تفاهمنامه با عید امروز، این امر را به فال نیک گرفته و از این اقدام ارزشمند شرکای اجتماعی در ارائه خدمت به نیازمندان تحت پوشش بهزیستی تقدیر و تشکر کرد.

محمودی افزود:این اقدام خداپسندانه در راستای الطاف و تدبیر مسولان ذیربط در ارایه خدمات به نیازمندان و محرومان است و امیدوارم خداوند متعال به ما توان زیاد بدهد که بتوانیم قدمهای خوب همراه با خیر و برکت در مسیر خدمت به عموم جامعه و محرومین برداریم.

سرپرست بهزیستی استان با بیان اینکه یکی از ابعاد مهم توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت، توجه به فراهم آوردن زمینه‌های ازدواج برای جوانان است؛ افزود: توسعه و ترویج ازدواج آسان با اهداف تحکیم بنیان خانواده و کمک به جوانی جمعیت می تواند نقش بسزایی در ترویج این سنت حسنه را داشته باشد.

رضا محمودی در ادامه به اقدامات بهزیستی استان در راستای خدمات موثر به خانواده های تحت پوشش بهزیستی اشاره کرد و تصریح کرد: با تفاهمنامه ای که با بنیاد علوی نوشته طی روزهای قبل منعقد و به امضا رسید که توانستیم تعداد 150 کمک هزینه جهیزیه را برای مددجویان تحت پوشش انجام دهیم و امیدواریم این امر به زودی به مرحله اجرا برسد.

محمودی در پایان اظهار داشت: بهزیستی در حال حاضر در کنار برنامه های حمایتی خود یکی از سازمانهای پویا و فعال در عرصه خدمات اجتماعی و تخصصی می باشد که می تواند نقش بسزایی در سلامت اجتماعی کارکنان و تلاشگران این عرصه در تعامل با صنعت مستقر در منطقه داشته باشد و این سازمان امادگی دارد تا در راستای ارتقاء سلامت روان و اجتماعی، شاغلین حوزه صنعت همکاری نماید

کد خبر 90846

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد